štvrtok 8. februára 2007

Lapiduší pidizraz III.

NedeľaBude ešte vtipné ak napíšem, že v nedeľu bola nedeľa? Alebo tento frk nikdy nemal tú správnu šťavu? Nuž čo, risk je často zisk. V nedeľu bola nedeľa. Aké nečakané a prekvapivé. V nedeľu som odchádzal. Aké smutné a čakané. V nedeľu sa chystala odísť aj Sarah. Aké smutnoprekvapivé. Zostávajúci čas sme sa rozhodli využiť až na padrť. Bangom. Najprv sme hrali štyria, lebo Exakt nebol. Potom sme zistili, že Exakt bol celý čas hore a sedel na tráme. Somár. Počítať odohrané partie by nedávalo najmenší zmysel, pretože ich boli hádam aj desiatky. Mno... potom sme sa štyria (t.j. okrem Wolfiiho, ktorý furt chrápal) vybrali na vlakovú stanicu, odprevadiť Sarahinku. Exakt vyfotil ďalšiu stovku fotiek (z toho na 85 je určite Sarah) a počas čakania na vlak, respektíve asi 5 minút predtým, než prišiel sa zmenili okolnosti a Sarah zrazu zostala. Potom mi ešte za istú vec sľúbila slnečnicu, ktorú som doteraz nedostal $$:-i$$. Vonku bolo celkom pekne, tak sme boli radi za prechádzku. A Leena ma odmenila za to, že som vymyslel jedno pekné motto - Leena is always Off-Topic. Ak dá Exakt fotky, tak ukážem, že akú odmenu som dostal $$:-))$$. Cestou späť sme sa snažili s Exaktom zistiť, či je leenin zadok teplý alebo hebký, lebo ešte prvú noc nám povedala, že je iba jedno z toho. A navyše sme sa pokúšali vidieť Sarahinu kožu, čo sa nám teda nedarilo $$:-))$$. Nepodarilo sa nám to ani počas prípravy obeda, keď som ju pekne poprosil, aby si dala hore ruky. Ona použila znalosť popmusic a spravila "Christinu" (pravá ruka hore a ľavá na bruchu). Každopádne sme sa veľmi dobre najedli (aj keď otvárač na konzervy bol akýsi "ľavý" $$:-))$$), potom sme si myslím zaspievali za doprovodu Exaktovej gitary a potom šup na Bang! $$:-))$$. Čas sa nahol a prehol a otočil a bol čas opustiť skautskú základňu. Keďže je Sarahinka veľmi milé žieňa, išla ma odprevadiť a keďže Exakt je Exakt, išiel aj on. Rozlúčil som sa teda s Leenuškou a Wolfiim a cupitali sme. V chate som si samozrejme zabudol papuče, ale o tom až neskôr. Vlak som stihol LTT, zamával som svojim novým kamarátom a už som ich nikdy nevidel $$:-(($$. Zatiaľ $$:-))$$. V Brne som zistil, že som mohol ísť aj neskorším vláčikom a v pohode by som svoje ECčko stíhal... nuž čo. Človek sa učí na vlastných chybách. Nuž a späť k šlapkám. Sarah sa ponúkla, že mi ich dá, keď bude prestupovať v Bratislave. Ale... ja som myslel, že z vlaku na vlak a ona pritom prestupovala z busu na bus. Takže som ju najprv čakal na zlej stanici a potom som to už nestihol $$:-))$$. No čo, tak si aspoň moje šlapky (a jeden darček pre jednu osobu a dve koruny a igelitka) trochu pocestovali $$:-))$$. Dnes máme obzvlášť veľkú zásobu fotiek $$8-D$$: Myslíte si, že pod ním nič nemá? Omyl, má! $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Jééééééééééj, můj oblíbený svetřík!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vrrr, môj sveter! inak výborne, si pán spisovateľ, zvládol si aj môj \"odchod\" bravúrne:) no a tradične som sa pobavila:)

    OdpovedaťOdstrániť