streda 7. februára 2007

Bez odmien

a s plným bachorom.Akousi podivnou zhodou náhod som za január nedostal odmeny. Nie že by som si ich snáď zaslúžil, ale potešili by. Nič to za to. Od pondelka je u nás Američan (pôvodom Nemec, donedávna dlhodobo žijúci vo Švajčiarsku), tak sme to samozrejme využili na firmou platenú večeričku $$:-))$$. Mal som pol vykosteného kuraťa s barbecue omáčkou a bolo to vynikajúce. Účet bol 7800 Sk a zaplatia ho Rakúšania ako nejaký testovací hardware $$:-))$$. Aj kvôli tejto večeri som včera neblogol druhú časť z pidizrazu, hádam sa podarí dnes. Inak mi začala škola a napriek očakávaniam sa pán Ing. Kardoš podvolil tomu, aby sme mohli minuloročný projekt robiť aj teraz. Jupi jájá jupi jupi jééé $$8-D$$. V robote sme pretransformovávali plán, Integration Step 1 som ja osobne prebásnil na Celebration Step, čo žalo veľký úspech, ostatne rovnako ako môj preklad slovného spojenia "sociálna pracovníčka" (vo význame prostitútka) na "Social worker" a následne "Social walker" $$:-))$$. Mimochodom, už som si vyprintoval prihlášku na výšku (ako krásne sa to rýmuje) a poctivo vypĺňam. Chybovosť sa drží pod 30%, čo je úspech $$:-))$$.

4 komentáre:

  1. Súdim teba, podľa seba? :-i Bodaj by si mala Pravdu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A těch 8 tisíc bylo jenom za tvojí večeři? :-i :-)) A ten projekt nějak nechápu :-D To jakože budeš dělat znova to, co jsi dělal vloni? :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dohromady :D A precisely :-)) to samé :-)

    OdpovedaťOdstrániť