sobota 3. februára 2007

Niečo na tej škole ešte bude

DúfajmeDnes, t.j. v sobotu, keď si toto čítate, si ja užívam na chate s kamarátmi. Dúfajme. Včera, t.j. vlastne dnes, t.j. v piatok (ešte nemáte chaos? $$:-))$$) som bol v škole. Teraz, že prečo. No lebo vo štvrtok (nemá cenu riešiť, že pre mňa to bolo včera a pre vás predvčerom... ak si to čítate zajtra, t.j. dnes, t.j. v sobotu $$:-i$$) mi poslala pani inžinierka Paulusová (no proste moja projektová vedúca), že by potrebovala čosik zriešiť ohľadom mojej bakalárky. Tak som sa za ňou vybral. Človeka po dlhom čase opäť poteší, keď niekto ocení jeho dlhomesačnú prácu, čo sa teda mne osobne nestáva často (až na jednu výnimku v mesiaci a to je vždy piateho, keď dostanem výplatnú pásku). Vraj chce publikovať článoček o mojich prelomových objavoch v oblasti fuzzy regulátorov aplikovaných na nelineárne systémy. Tak som jej povysvetľoval akési drobnôstky, takzvané featurky, ktoré som tam povymýšľal aby bol výsledok taký, aký som chcel aby bol $$:-i$$ (v praxi sa to nazýva optimalizáciou). Ešte sa mi podivila na vlasoch, ale moje všeobecné vysvetlenie, že to Silvester, zobrala. Napokon sme ešte porozoberali (čítaj poohovárali) Robotiku aj s PVSkom (ktoré budem mimochodom mávať v pondelok od 8 do 10, keby to niekoho náhodou trápilo), čo ma tiež potešilo. Ďalší človek čo má na to rovnaký názor ako ja. Vplyvom nostalgie som si zaspomínal na tie objavné doby, počas ktorých som trávil poobedia pri Matlabe a hral som sa s piatym desatinným číslom jedného parametru. Vtedy som sa tým chcel ešte živiť, dnes to pokladám za koníčka. Každopádne na diplomovke mi majú k tomu pribudnúť genetické/generické algoritmy, ktorými to celé ešte vylepšíme. Už sa teším. A čo vy? $$;-)$$

4 komentáre:

  1. Nuz co ja? Ja mam skolu iba vo stvrtok. Takze uvidime este. Zatial som sa so sefom este nestretol, takze zatial nemam co robit. Pafte

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Převratné objevy? :-D No, vida, panáček se vybarvuje :-D Třeba dostaneš diplom bez nutnosti dalšího studování ... možná rovnou Ph.D. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zriesit???????To je co za LOL slovo...Ujo slovencina nic :D?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čo máš proti slovu \"zriešiť\", ty kokso? :D hlavne \"LOL\" je slovenské jak sviňa :D

    OdpovedaťOdstrániť