streda 7. februára 2007

Lapiduší pidizraz II.

SobotaV sobotu ráno sme vstali. Mám silný pocit, že takúto vetu som tu už určite použil. Ale keď ona v sebe skrýva nekonečnú pravdu $$:-))$$. Keď už sme boli úplne vstatý (až na Wolfiiho, ktorý zotrval v horizontálnej podobe ešte pomerne dlho), sme vybehli na nákup, lebo bez jedla človek nie je... nie je a neje. Otváracie hodiny obchodu sme stihli LTT, keď sme prišli okolo 9:50 a zatvárali o desiatej. V obchode sme sa chvíľu zdržali, takže von sme vyšli myslím po štvrť na jedenásť. Tak sme sa rozhodli počkať na autobusovej zastávke na Desdiho a medzitým pofotiť nejaké hromadné fotečky. Na naše prekvapenie sa Desdichado ukázal už o pol, takže nakoniec dobre, že sme tam zostali. Exakt ho trochu potrápil fotením, pretože to (z pre mňa nepochopiteľných dôvodov) nemá rád rovnako ako Sarah (pričom u nej je to fakt škoda) a pobrali sme sa späť do chatky. Tam sme potom chvíľu idlili, Desdi nám vysvetľoval históriu miestneho hradu a ako sa zúčastňoval na vykopávkach, potom Exakt zabrnkal na gitare a ja som ho sprevádzal svojimi vokálmi, pričom sa občas pridala aj Leena, ale veľmi potichu. Potom sme sa presunuli hore, kde to na nás Exakt rozbalil... teda rozbalil Bang!, geniálnu kartovú hru. Wolfii, Exakt a ja ako skúsení harcovníci sme hru začali vysvetľovať ostatným, pričom sa ukázalo, že naučiť to Leenušku bude skutočne problém $$:-))$$. Zahrali sme si myslím dve alebo tri hry a vypukol hlad, tak sme sa nahamajdili a vybehli sme skúmať ruiny hradu zblízka. Výklad Desdiho bol vskutku zaujímavý a svojrázny, hlavne teda príbehy zo zákulisia ako im zavadzala maringotka (ak som správne pochopil) a ako našli iba dve mince z obrovského pokladu. Keď sme boli plní vedomostí, tak sme sa vybrali späť, pofotili sme sa s Desdim a poslali sme ho kade ľahšie $$:-i$$. Na chate sme si ešte trošku zaspievali a potom sme s Exaktom hrali asi dve partičky šachu, zatiaľ čo Sarah riešila osobné veci a Leena s Wolfiim sa tulili hore $$:-i$$. Keď ma teda Exakt dvakrát vypráskal, tak sme sa pridali k tuleňom a znovu sme vytasili Bang! Tu sú teda moje spomienky trochu mlhavé, lebo mám dojem, že som sa ešte chvíľu hral s vysielačkami, ale to bolo asi predtým šachom ešte. No, ono je to vlastne fuk, lebo sme dosť veľa Bangovali a potom... hm, čo bolo potom. Mám dojem, že sme boli fest dlho hore, aj keď neviem čo všetko sme vlastne preberali $$:-))$$. Fotečky: Exakt s Leenou "Vyjukaná" Sarah. Tá fotka je nahraná $$:-($$. Ale je dobrý pocit mať "dôkaz", že som ho porazil $$:-))$$ Nefoť mááá!

1 komentár: