streda 14. decembra 2005

Zabili sme prasa!

Nevhodne pre deti a tehotne zeny... a trocha poezie k tomuTak sme zabili prasa. Ale ze to bola riadna svina. Takto nejako podobne znie nejaka vtipna prihoda niekoho velmi vtipneho koho vobec nepoznam a nikdy som to nepocul. Pocut som to sice nepocul, ale viac-menej som to zazil. Aj ked prasa bolo uz zabite a nebolo nejak extremne velke. 123 kileciek zivej vahy. Nebudem sa tu siahodlho rozpisovat, lebo sa mi nechce, takze vam iba ukazem fotecky. $$OBR67073$$ (cunici $$:-i$$) $$OBR67074$$ (jeden konkretny cunik) $$OBR67079$$ (kreeeeev $$8-D$$) $$OBR67081$$ (vedeli ste ze aj prasa ma mozog? a ze sa da jest? ja tomu neverim doteraz $$:-i$$) $$OBR67082$$ (mensia pauza...) $$OBR67083$$ (...furt pauza...) $$OBR67084$$ (...a masoooo) $$OBR67085$$ (ak ste videli Bad Taste, tak viete co tymto myslim... a ak ste nevideli, tak si to okamzite pozrite $$:-))$$) $$OBR67086$$ (plnenie tlacenky) $$OBR67087$$ (fuuuj, to je nechutne $$sick$$, $$:-i$$) $$OBR67088$$ (plnime klobasky) $$OBR67089$$ (klobasovy kral $$:-))$$) $$OBR67075$$ (klobasky sa musia aj vyudit) $$OBR67078$$ (spagetyyy $$8-D$$, $$:-i$$) No to by sme mali za sebou tu opticky nechutnu vec a teraz vam ukazem co som splodil dnes na prednaske z AMS: (ta prva ma napadla cestou busom a ta druha az priamo tam) Stretol som dievča Stretol som dievča s hlavou v smútku, chcel som ju objať, stisnúť jej ruku. Odtiahla sa, riekla: "Nie" vo mne už zlosť vrie, pýtam sa: "Čo je s tebou?" "To je medzi nebom a zemou." odpovedá ticho, pri srdci až ma pichlo. Opúšťam dievča, odchádzam preč, bola dosť divná, ja stratil som reč. Búrka Temno ako v stredoveku, blesky, hromy, dážď, proti búrke nieto lieku. Prosím Slnko: "Už sa vráť!" Odmieta moje prosby, stále víťazí čierna tma, nepomôžu ani kresby, ani pohár vypitý do dna. Temno ako v tmavej pivnici, kde víno popíjajú dáky chlapíci, na hromy, blesky nedbajú a občas poháre prelejú. Niekde v meste dieťa sa bojí, drtí v ruke plyšového macka, jeho matka sestričku kojí, na zem náhle padá tácka. Po ulici šiel otec toho dieťaťa, a aute oproti troska sťatá, náraz, rana, výbuch, bum šofér nedávno požil rum. "Dve obete", doktor rečie a búrka pozvoľna ďalej tečie... Na par dni zase goodbye, fellas $$;-)$$

9 komentárov:

  1. Ty básničky na mě udělaly velký dojem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prasečí mozek se dá i koupit. U nás doma se to normálně jí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Cervena, cervena? ;-)
    Kiti: Oh, dakujem :-) Ty vies ako cloveka potesit ;-)
    Staon: No ono to po usmazeni vyzeralo a vonalo dobre, ale jest by som sa to fakt neodvazil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BadTaste RULEZZ inac jimi prave taham MEET THE FABLES co je tiez od neho a zevraj to je podobna haluzovina takze sa nato tesim...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celkom dobre basne, tusim na starobu maknes a prestavas byt cynik. Alebo zeby si bol zalubeny? Vtedy sa basne pisu lahko. Inak zabijacka je dobry hnus, chvalabohu, ze som tam nemusela byt.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie basnicky boli super...ale chudatka prasiatkaa...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Janco: Ja som este nevidel Zivy-Mrtvy ;-) Ale BadTaste je fakt pecka
    segra: Sak pockaj, na buduce sa uz neulejes :P Inak to "zalubeny" som najprv cital ako "zhuleny" :DD To sa fakt pisu basnicky lahko :D (teda co som pocul :-i )
    Zuzu: Jake chudatka? Mňami-mňami chudatka :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Štefan Chmýdara14. mája 2009 o 14:43

    No čo ma trápi? To že si typický ale naozaj typický KOKOT ako tvoj tato. Tak sa strč do piče aj s tvojimi sviňami a vylíž si prdel. Dobre vieš že si ma podrazil ty špina! Jebem na teba ty bazanger!

    OdpovedaťOdstrániť