nedeľa 4. decembra 2005

Maťa & Laco

Svadba roka 2005Bez dlhsieho zavahania som to vrazil do rubriky oslavy, lebo svadba jednoznacne je oslavou lasky dvoch ludi. A teraz k veci. Za prve islo o to, ze Janco si docela nedavno (aj ked nejaky ten piatok uz to bude) zlomil nohu, takze sa predpokladalo, ze nebude moct soferovat. Aj ked by teda napokon soferovat mohol, vzal som to s radostou a potesenim mne vlastnym na seba. Cesta bola very funny povedal by som, uz len preto ze som mal v aute fakt kvalitny naklad - samozrejme majitela aftaku - Janca a potom este Betty s Petom. O zabavu bolo teda postarane, hlavne ked sme si robili dzouky z vozu cislo jedna - foter, matka a Lucy. Tak nejak sa mi podarilo sa nepresmyknut hned cez prvy semafor a oni nas cakali. Lenze potom sa mi zase podarilo ich predbehnut, tak sme si robili srandu z toho ake nervy asi chyta otec a co teprve Lucy $$:-))$$. Najvacsia sranda (aj ked mne teda velmi do smiechu nebolo) nastala vtedy, ked kamion pred nami predbiehal nejaku dodavku nasledovanu autoskolou... t.j. dve vozidla. Doteraz to bolo v pohode, nakladak si predbieha tie dve vozitka, ja som za nim. Sinieme si to tak 75 mimo obce, kde je povolena 90tka. Kamion sa zaraduje naspat a oproti sa v dialke mihnu nejake svetla. Ja sa nesmelo pytam "Dam ho?" Janco spokojne "No jasne" Ked sa dostavam prednou napravou na uroven zadnej nakladakovej napravy (btw rychlost moja okolo 80, jeho tych 75) zacinam mat pochybnosti a chcem sa zaradit za neho... uz len preto ze oproti iduci kamion sa volajako zacal priblizovat. Segra, Peto a Janco: "To daaaas, pridaaaaj" Mam zaradenu stvorku, noha na podlahe a auto sa lenivo rozbieha. Ako v Dedictvi, aneb kurvahosigutentag - 90,100,120. Stiham to s rezervou asi 200 metrov. Ale fakt ze som bol trosicku v strese $$:-))$$. To ze som sa do pruhu vracal cez plnu ciaru ani nebudem spominat $$:-i$$. Ale podme uz k samotnej svadbe. Ak mam pravdu povedat, tak Martine, mimochodom mojej sesternici, to velmi pristalo, krajsiu nevestu som este fakt nevidel (nech sa neurazi moja milovana sestricka Lucy $$:-i$$ a byvala Risova (bratranec) manzelka Monika (ktoru som v podstate od svadby nevidel a aj tak su rozvedeni, takze asi ani neuvidim $$:-))$$). Zenicha nepoznam, ale vyzeral to byt normalny klucina. Ono o tej svadbe moc ani povedat niet co. Sa tak nejak tancovalo a zralo a zralo a tancovalo... okrem ineho sme aj nieco pojedli a zatancovali sme si. Proste normalka $$:-))$$. Snad vam pomozu fotky $$:-i$$ (a snad pomozu aj mne $$:-))$$). $$OBR65005$$ (takova normalni rodinka $$:-i$$) $$OBR65006$$ (ten typek vpravo je Ďuďo z Hexu $$8-D$$, moj bratranec z druheho kolena... mam par ich songov... little nelegalne $$:-i$$ ale on o tom nevie... $$shifty$$, $$:-))$$) $$OBR65007$$ (torticky... ano Zuzi, ty robis lepsie $$;-)$$, sice z tychto som nechutnal...) $$OBR65008$$ (kuk $$;-)$$) $$OBR65009$$ (Betty: "Peto! To co ma znamenat?" Peto: "Co mas za problem?") $$OBR65010$$ (keby to niekto nevedel rozoznat, tak to vyskerene je zenich a to v bielom je nevesta $$:-i$$) $$OBR65011$$ (Maťa a Ferisko, brat mojho otca... cize moj stryko $$:-))$$) $$OBR65012$$ (Foter so svojou segrou (ale ho to bavi, co?) cize s mojou tetou) $$OBR65013$$ (Janco a Maťa... ona je snad na kazdej fotke, clovek by povedal, ze je to jej najvacsi den $$:-i$$) $$OBR65014$$ (Lucy a otec sa pokusaju robit kralikov ale vobec im to teda nejde $$:-))$$... asi som ich to zle naucil $$:-i$$) $$OBR65015$$ (ja a moj otecko) $$OBR65016$$ (take vino ste este nevideli, co? Pekna vignetka $$yes$$) $$OBR65017$$ (snad kazdy sedlak ma fotku s nevestou, len ja nie $$:-///$$... a to som s nou tancoval aj zo 5 minut...) $$OBR65018$$ (ehm, spev... $$:-i$$) $$OBR65019$$ (Martinka v celej svojej krase... fakt uzasne $$8-D$$, keby to nebola sesternica... ehm $$:-i$$, ale co, aj tak je zadana $$:-))$$) $$OBR65020$$ (a bonus na zaver $$:-i$$) Este dodam, ze cesta spat bola (az na mensiu okruznu jazdu v Senci) v pohodicke $$;-)$$. Tak, kto je dalsi na rade? $$shifty$$

5 komentárov:

  1. dorty pekny, ale zase jsou takovy standartni...boze ja uz se tesim na svou svatbu, to budou dorty :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZuSka: cha, len aby si skor nepiekla na tej mojej :P
    Janco: Ano, aby nedoslo k nepredlozenostiam, to bol iny Janco :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta nevesta mala kraaaaasne saty...ale ti ostatni tam chudaci maju tie najhorsie fotky....jimi mohol si vybrat aj lepsie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nahodou Jimi vybral uplne dobre fotky. Nasa segra Lucy vyzera aj v reale ako na tej poslednej:)

    OdpovedaťOdstrániť