piatok 2. decembra 2005

Par hlasok zo skoly

Triwormak a ineTak snad aby som najprv vysvetlil, ze co je to ten Triwormak. To sme tak sedeli na prednaske z DASR (ktoru uz som spominal) a ja uz som si nemal co kreslit. Toz Viktor si zaspominal a prisiel na to ze vymyslel noveho mimozemstana, ked sa pozeral na svoje spojene palce. Postupne sme vypracovali celkovu podobu aj s nakresom. Taktiez nazov Triwormak. Podla mna by to bola genialna postava kreslenych vtipov, uz mam dokonca aj dva vymyslene... hodili by sa do nasho pripravovaneho bulvarneho skolskeho casopisu Bulva $$:-))$$. Dalej si pamatam stredajsie cvicenie z DASR, ked sa ma typek pytal ci som bol na prednaske a ja: "Ano... bol som tam... ale kreslili sme si mimozemstana!" $$:-))$$. Na cviku z DP sme sa bavili o skuske a o tom ci sa najdu nejaki ludia co by to opakovali a ja som sa tak opytal "Za kolko je skuska?" a Evka ze za "56 bodov", ked ju chalani uviedli na spravnu mieru, ze som to "myslel v inej velicine" tak odpovedala "aha... no netvrdim ze by sa nezisli... ale to nemozem" $$:-))$$ (ak to niekto nepochopil, islo o money $$:-i$$). V ten isty den som bol na filme Harry Potter a Ohniva casa, co sa prejavilo na mojej bdelosti na Robotike. Opat nam raz prednasal ujo Hubinsky, ktory hadze neskutocne hlasky. Tak som si ich zopar zapisal. Pytal sa nas na volaco a kedze aj ostatni na tom boli podobne ako ja, Hubinsky na ticho zareagoval slovami: "Hlavná vec, že sme zdraví!" Prednaska bola o pohone robotov a o roznych sposoboch pohybu a tak vyvstala otazka: "Preco priroda nevymyslela koleso?" co ma pobavilo vzhladom na to ze som vedel dopredu ze sa to opyta $$:-))$$. Potom sa o tom rozkecal a povedal ze to koleso by muselo byt nezive a tym padom by sa opotrebovavalo a neobnovovalo a zivocichy by nemohli behat za "Potravou... a za samičkami $$;-)$$, rozumiete $$shifty$$" Potom take obligatne hlasky: "Keď som to žene ukazoval skoro omdlela. Aj vám to ukážem." "Ťažisko pri skokoch robí hop-hop" (dokonca aj predviedol $$:-))$$) "Problém kuchynského stola." Nuz a potom bola este prednaska z Dynamiky procesov, ktora bola posledna a Evicka (a.k.a. (uz vieme, ze) slecna Ing. Eva Miklovicova, PhD.) sa nejak ku koncu rozkecala o skuske a dohadovali sme sa na termine, pricom ona to zakotvila vetou: "Ale za ten termín vám neručím." a ja na to: "Tak my neručíme za výsledok!" $$:-))$$. o nieco neskor (alebo skor? $$:-.$$): Ona: "Dúfam, že nebude opravný termín." Ja: "A zvykne bývať?" Ona: "Áno." Niekto: "Ale to nezávisí od nás." Ona: "Ja myslím, že áno." Viktor: "No tak z jednej štvrtiny možno..." $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. tento clanok nemal ziaden ohlas, jedine ja som sem nieco dala....dupi s ifkou fakt protestuju

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzu: Aspon viem, kto je skutocny kamarat ;-) Nech si protestuju, ked ich to bavi :-))

    OdpovedaťOdstrániť