štvrtok 15. decembra 2005

Jimi the logomaker

tak som si zase trosku kreslil...Viete, prednasky su nudne a dlhe. A skutocne plati priama umera v tom, ze cim dalej v semestri sme, tym nudnejsie a dlhsie nam prednasky pripadaju. A obzvlast mne, ked vstavanie o siestej pokladam za bozi trest, alebo ako by Zidia povedali - pogrom. Tak som dnes Robotiku zalomil cca 20 az 30 minut po zaciatku a zvysok casu som vyplnil kreslenim. Klasika... vcera basnicky, dnes kresbicky. Povodne to nevypadalo na kreslenie, iba som si napisal abecedu. A cisla. A potom som si nakreslil logo Jimi's Landu. Take 3D L prelozene kolmym 3D J. Bohuzial vam to nemozem ukazat, lebo som to blbo odfotil a bolo to rozmazane a nechce sa mi to fotit znovu $$:-))$$. Potom prisiel.. hm.. povedzme "smajlik": $$OBR67298$$ Otocil som stranu, hodlajuc pokracovat v pisani poznamok z robotiky, avsak ta volna plocha v zosite ma prilis lakala. Tak som pokracoval v "logovani" blogu, ale vzal som to za iny koniec, pretoze mi doslo, ze bez poriadneho "Jimi" nebude ani poriadny "Jimi's Land". $$OBR67285$$ $$OBR67286$$ Pod napisom Jimi's Land uz sa rysuju nejake navrhy na kompaktne a pritom citatelne zobrazenie mojho nicku. Postupny vyvoj, ktorym ono logo preslo: $$OBR67289$$ $$OBR67296$$ Toto je tiez rozmazane, ale to uz som pokladal za prilis dolezite na to aby som to len tak zahodil... but still malo dolezite na to aby som znovu vybaloval fotak $$:-i$$. Tych medzistupnov bolo viac, ale nebudem vas otravovat nepodarkami $$;-)$$ Medzitym vsetkym som si este ulavil od Robotiky nasledovnymi napismi: $$OBR67287$$ $$OBR67288$$ Inak uz dlhsiu dobu sa pokusam vymysliet logo pre StarGate, malo to byt take prepletene S a G, avsak skuste nakreslit G a cez to S... ale napadlo ma ze si to nakreslim "digitalne" a potom to zaoblim... so, here's the result: $$OBR67295$$ $$OBR67294$$ $$OBR67293$$ Mozno som to napokon az prilis preplnil, ale inak sa mi to vcelku pozdava. Nuz a kedze Atlantis je o par % lepsi(a) ako SG-1, tak bolo nacim urobit aj tomuto famoznemu serialu nejaky obrazocek: $$OBR67292$$ $$OBR67291$$ $$OBR67290$$ To som tiez little pokazil tym okrajom, ale za to fakt nemozem, to proste ruka kreslila a nemohol som ju zastavit $$:-))$$. A este ma napadlo ze by bolo fajn to spravit aj s T-eckom, lebo T-ecok je tam tiez pomerne dost... uvidime... snad aj na buduci semester bude nejaky "zaujimavy" predmet $$;-)$$.

6 komentárov:

  1. Já teda zírám. Fakt dobrý (teď nevím jak to souhrně napsat) loga. Prostě chválím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D dík za nový námět na kresby do mýho malovacího sešitku jakožto nedílné součásti většiny předmětů :)) dobrý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kiti: Dakujem velmi pekne :-)
    Leňulka: Budes si kreslit "Jimi"? :-i Ja budem len rad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sorry, ale niektore su dost zle. Hlavne tie posledne tri. Ale aby som len nenadaval tak niektore su napadite...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. naco ty vobec na tie prednasky chodis, ja by som sa radsej doma vyspala...

    OdpovedaťOdstrániť