streda 7. decembra 2005

Chladnicka a

origamiAk si myslite, ze nemam na blogovanie cas - mylite sa. Ak si myslite, ze sa mi blogovat nechce - mylite sa. Ak si myslite, ze niet o com blogovat - trafili ste. Proste slovo nic uplne vyjadruje moj v sucasnosti prebiehajuci zivot. Skola tak nejak plynie, vcera som zaspaval s pocitom ze nic nestihnem a zrazu nemam co robit (no nie, ze by nebolo co, ale to co by bolo treba sa mi nechce... aj ked poslednu hodinku som sa hral s MIMO systemami na moj projekt). Kupili sme si novu chladnicku. Pekna. Biela. Mensia ako ta stara... a hlavne zerie iba tretinu elektriny. Co je uplne super. A taktiez som sa dal na origami. Viete, to stare japonske umenie - skladate si zvieratka a ine veci z papiera. Uplne super vec, len to treba vediet... len tak z nudy som vrazil do googlu ze "origami" a ono mi to vyfluslo hned ako prvy obrazok vtaka menom Zeriav. Tak som ho poskladal. Bol skaredy, tak som spravil druheho. Ten je uz celkom pekny. Smejdil som po googli trosku dlhsie a objavil som kopec navodov. Zacal som si skladat dinosaura... ale zasekol som sa niekde v polovici $$:-))$$. Ale casom sa to podda. Mimochodom, v skole sa uz zabavame na takych veciach ako su nazvy velicin. To viete, ked vidite niekde napisane "CciCviTicpi" tak sa musite zasmiat... schvalne si to skuste nahlas precitat rychlo $$;-)$$. Jaaj, a este jedna vec - zistil som ze moj radiobudik predbieha cas. Kedysi isiel presne, teraz uz ma naskok 3 minuty. A ja ako pako vstavam skor... zla vec $$:-))$$.

6 komentárov:

  1. není nad ten hrozný pocit promarněných tří minut ráno, kdy jsi mohl ještě spát, co? :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nejako ti to nesedi...ten silvester....zeby medzi vianocami a silvetrsom boli len 2 dni???? zaujimave..stala sa ti nejaka zla vec

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale Zuziii, ved tam sa pise ze vtedy ta najvacsia oslava zacne a zacne to tym, ze sa zobudim 26.12. o osmej rano a pojdem na vlacik do Pardubic ;-) :-))) Ale inak super ze si si to vsimla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaj taaaaaaaaak..potom berem...napis zas nieco....nejak vynechavas v poslednej dobe...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A vies ze sa mi nejak nechce v poslednej dobe? :D a ani nie je o com... a okrem toho prave nastava ten tyzden v ktorom aj Automatizeri musia nieco robit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nějaká forma mučení, ne? Ráno je každá minuta dobrá :))

    OdpovedaťOdstrániť