streda 21. decembra 2005

Posledný krát...

vsetko je niekedy posledny raz $$;-)$$Posledny krat som sa zobudil vdaka mojmu budiku (vdaka bohu za radio... keby ma budil otravny zvuk typu "tiditidi" tak to asi rozbijem) Posledny krat som si dal na ruku moje stare hodinky (a ze fakt uz koncia, because remienok sa trha a baterka zacina vypovedavat) Posledny krat som nastupil do 78cky, ktora ma posledny krat zaviezla na Trnavske Myto, kde som posledny krat prestupil na 31tku. Posledny krat som dnes prisiel do skoly. Posledny krat som videl tie prastare priestory. Posledny krat... Tento semester bol urcitym sposobom najlepsi... a urcitym sposobom najhorsi. V celkovom meritku bol pomerne priemerny. $$:-))$$. A co som tymto chcel povedat? hm... No predsa ze mam konecne PRAZDNINY! $$8-D$$, $$;-)$$ (skoda ze tie posledne razy sa tykali iba tohto roka $$:-/$$)

3 komentáre:

  1. a zo skoly si nesiel busom???? z toho trnavskeho to nebolo posledny krat... :-))) a do skoly nemusis chodit, moze to byt aj posledny kraaaaaaaat :-))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zo skoly som isiel elektrickou na hlavnu stanicu, odtial elektrickou na obchodnu a odtial som presiel peso na trolejbus a tym som isiel domov :P :D
    A dufam ze do skoly sa este vratim... nestras ma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeralo to ako list na rozlúčku pred samovraždou

    OdpovedaťOdstrániť