štvrtok 25. septembra 2008

Znovu a poslednýkrát?

I certainly hope so!Tak nám zase začala škola, milé deti. Po tých osemnástich rokoch ma to už fakt nebaví. Tie prednášky sú furt o tom istom a aj keď je to zaujímavé, tak je to vlastne nuda. Ak nedajbože budem mať tú moc, tak štúdium rapídne skrátim a verte, že ja tú moc mať určite... nebudem $$:-))$$. Rozvrh je pomerne milý, až na to, že na prednášku v stredu ráno chodiť proste nemôžem. Vstávať o šiestej, hodinu sa trepať v plnej MHD po tme a potom tri hodiny počúvať profesora, ktorý vyzerá, akoby si pred prednáškou hrkol zo dva poháriky domácej slivovice, sa mi skutočne nechce. Ale nevadí, vyzerá ako pohoďák a matroš dá na web. Tak je to správne a tak to má byť. Za to utorkovú prednášku od doc. Kráľovej si ujsť nenechám, pretože za ňu bude pol boda, je to cez obed, z práce to mám čo by som kameňom dohodil, tak prečo nie. A trvá len dve hodinky. Mno... a ešte mám cviko v stredu podvečer, od štvrtej do pol siedmej, ale to by malo byť labúžo. Včera som tam bol hodinu a spravil som väčšinu vecí z dvoch cvičení (t.j. zo šiestich hodín). To viete, $$violet$$čísílka$$/font$$ a $$green$$vzorečky$$/font$$ v Exceli, to je moje. Tento predmet sa mi bude páčiť. Snáď. Mno a v piatok o siedmej mám cvičenie, ale z toho sa nevykrútim, to je povinné. Tak dúfam, že to aspoň nebude nejaká tyrania a pôjde to ako po masle. Nuž a stále chodím do práce, včera som vymakal jeden testovací programček aby pekne vypisoval percentá a zostávajúci čas... toto sa mi páči, hrať sa so somarinami $$:-))$$. Stay tuned.

2 komentáre:

  1. hm, kdybys videl nas rozvrh tak bezochyby zvracis :D jen vidim problem s tim patecnim cvikem...sice me asi nebudes mit rad, ale doufam, ze to je sedm rano :D protoze jinak bys nemohl prijet na moje narozky...:(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, je to o siedmej ráno :D a to som zvedavý, čo na tie narodeniny plánuješ :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť