streda 10. septembra 2008

Apdejt

Kto vlastne som?Na otázku kto som sa nikdy nedá odpovedať správne. Tak sa radšej opíšem. Volám sa Jakub, mám 24 rokov a ukončené bakalárske štúdium. O rok by som už mohol byť inžinier. Zajtra to budú dva roky, čo pracujem v Siemens PSE s.r.o. ako IT developer. Mám 184 cenťákov a 65 kilo $$:-i$$. Čo je asi môj hmotnostný rekord $$:-))$$. Um... mám šedozelené oči, hnedé vlasy a veľký nos. Kedysi ma veľmi bavila cyklistika, ale záujem sa náhle rozplynul. Baví ma digitálne video a všetko okolo neho, počítače obecne a mám rád sci-fi a akčné filmy. Čím komerčnejšie, tým lepšie. V hudbe je to asi rovnaké, pop, rock, známe ksichty a kapely. Um... čo sa týka seriálov, tak obľubujem sitcomy, v súčasnej dobe sú to How I met your mother, The Big Bang Theory, IT Crowd, Two and a half men, Rules of Engagement... to je asi všetko $$:-))$$. A samozrejme som verným fanúšikom Hviezdnej Brány a pravidelne chodím na SG stretnutia. Well... to je asi tak všetko.

3 komentáre: