nedeľa 27. apríla 2008

Víkend

---Ja som veľmi zvláštna osoba. To vám potvrdí každý kto ma pozná a aj niekoľko ľudí, čo ma nepoznajú. Išiel som si kupovať gate a kúpil som si košeľu a dve tričká. V podstate nič zvláštne $$:-))$$. Ale poďme pekne od začiatku. S rodičmi sme sa stavili v Avione (obchodné centrum kúsok od letiska), pretože som chcel nejaké handry a pretože rodičom sa nechcelo variť. A pretože mama rada šmejdí po obchodoch. Žena. Vybral som si fajnú košuľku: A dve tričká: Lapidušáci, resp. lapidušáčky sa zhodli, že mi najviac pristane to zelené. Tak to sa asi časom pretransformujem na zeleného mužíčka. Poobedovali sme (mal som kurací rezeň plnený brokolicou a šunkou, ňamka) a ja som sa ešte stavil v drogérii pre rôzne nezbytnosti $$:-))$$. Už sa neviem dočkať, až budem mať fialové vlasy. To bude totiž naprosto cool $$:-))$$. Ešte v stredu som si splnil dávny sen a založil som na Lapiduchu klub, ktorý paroduje bulvárne plátky typu Blesk a Nový čas. Má to nečakaný úspech, ktorý stále neviem pochopiť a cítim veľkú zodpovednosť, lebo nechcem verných čitateľov sklamať $$:-))$$. Dúfam, že mojich 15 minút slávy ešte chvíľu potrvá, mám to totiž rád $$;-)$$. Včera som vytiahol in-line korčule, lebo bolo vonku pekne. Poviem vám, že horší zvuk nevydáva ani 30ročný trabant. Proste humus. Tak som korčule pekne rozobral, ložiská vyčistil v technickom liehu a naolejoval slnečnicovým kuchynským olejom a išiel som ich dnes opäť prevetrať. Hneď to bolo o dosť lepšie, človek by nepovedal, že majú 10 rokov. Vydržal som na nich "behať" 3/4 hodiny a potom som s vyplazeným jazykom došiel domov. No a teraz už budem iba relaxovať.

2 komentáre:

  1. suhlasim s vyberom lapidusaciek, to zelene ti dekne najviac - je najvyraznejsie a navyse sa na tej fotke najkrajsie usmievas :) .. pozhliadnuti farby na vlasy som dufala, ze dalsia fotka bude \"after\".. takze sa to snaz co najskor napravit :)

    OdpovedaťOdstrániť