piatok 18. apríla 2008

Ženy

pokračovanie série článkov "Keď nemôžem spať"Áno, toto je druhý článok, za ktorého vzniknutie vďačíte Maggie, mojej roztomilej osobnej digitálnej asistentke. Ženy. To sú také (často) milé stvorenia, ktoré sa tí odvážnejší a hlúpejší z nás snažia celý život pochopiť. Samozrejme my chlapi im v tomto smere nemáme čo vyčítať. So ženami je však ešte jeden problém. Zamotajú vám hlavu, ani neviete ako a to sa o to (väčšinou) ani nesnažia. Napríklad ja sa snažím už zopár týždňov spod svojej lebky dostať jednu peknú spolužiačku. A občas mi tam straší napríklad aj Alexa $$:-)$$. Aj keď viem, že to časom prejde samo (ako so ZuSkou - trvalo to tri roky, ale je to definitívne preč), tak ma to občas trápi $$:-)$$. Ale každopádne som si pred cca polrokom povedal, že prestávam hľadať. Tú pravú, vyvolenú... reálnu, akúkoľvek. Nech sa teraz snaží to rozumnejšie (nemám rád označenie nežné pohlavie, pretože ženy vedia byť dosť brutálne ak chcú $$;-)$$) pohlavie. Pretože my optimisti máme voči zvyšku populácie takú malú nevýhodu - naša nádej je nesmrteľná $$:-)$$

1 komentár: