nedeľa 6. apríla 2008

Gorila

a e-shopy obecnePôvodne to mal byť siahodlhý príspevok o mojej skúsenosti s e-shopom gorila.sk, ale poznáte ma - som lenivý. Ale buďte radi, že je aspoň niečo, lebo plán B bolo nepísať vôbec nič $$:P$$. Desiateho októbra som si na gorila.sk objednal nejaké veci. Je úplne nepodstatné, čo to bolo, dôležité je, že išlo o jedno dvojDVD, jedno obyč DVD a jedno hudobné CD. Keďže dvojDVD malo dodaciu dobu 2-4 týždne a neobjednával som to pre seba, ale pre kamarátku, tajne som dúfal, že to príde už za tie dva týždne, aby som jej to odovzdal na FFS. Aby som proces urýchlil, vyhodil som z objednávky obyč DVD, ktoré bolo iba predobjendané (t.j. tovar ešte fyzicky neexistoval). Urýchlilo sa to o veľký prd, pretože ešte začiatkom decembra (t.j. 6 až 7 týždňov po objednaní) sa na mňa webový portál vyškieral. Tak som urobil jednu z najväčších chýb minulého roka a zaplatil som to. Istá malá časť môjho ja totiž trvala na tom, že predčasné zaplatenie proces urýchli. Blbosť. Proces sa nezrýchlil, ani nespomalil. Proces sa nadobro zastavil. Nasledovalo občasné mailovanie a telefonovanie do gorily, že čo sa deje, až môj pohár trpezlivosti pretiekol (fakt veľký, trojlitrový) a rozhodol som sa tam ísť osobne. Tak sme si to vyříkali, ja som dostal svoje veci a ešte som si kúpil prvých Básnikov a bol som spokojný. Doma som hneď urobil objednávku na ďalšie filmy a dal som tak gorile druhú šancu, som zvedavý. Úplne iný príbeh sa začal rozohrávať iba nedávno. Po návrate z SConu som si hneď v pondelok objednal tanečnú podložku, tzv. softpad. Hneď večer mi volali, že do týždňa to bude. V utorok nasledujúceho týždňa sa nič nedialo, ale povedal som si, že boli predsa sviatky, dám im ešte dva dni. Potom som už telefonoval, no nikto to nebral. Tak som napísal mail. Odpoveď prišla, že stále čakajú na informáciu od dodávateľa. Týždeň sa nič nedialo, tak som v stredu volal opäť, tentokrát na pevnú linku (predtým to bol mobil). Chlapíkovi som povedal o čo mi ide a on niečo naťukal do kompjútra a povedal, že objednávka doposiaľ nebola dodávateľom potvrdená, že skúsi zistiť čo sa dá a zavolá mi. Doteraz nevolal. Každopádne tentokrát už nič dopredu platiť nebudem $$:-))$$. Aby som na e-shopy iba nenadával, mám aj jednu pozitívnu skúsenosť. Keď som na Vianoce dostal holiaci strojček, hneď som si na internete našiel čistítko. Mali ho v e-shope. Objednal som a div sa svete, za týždeň volali, že už ho pre mňa majú. Prišiel som, zaplatil som, išiel som domov. Takže zrejme to väčšinou funguje, len ja mám nejakú zlú karmu, alebo čo. Som zvedavý ako to s tým padom dopadne $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. hold nekdy se zadari a nekdy nie...:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuším u gorily jsme objednali radošínské národné divadlo :) a baraku. došlo snad do týdne - po zkušenostech s vltavou (u vás dunaj) jsem byl celkem v šoku.
    s platbami dopředu je to asi tak: naopak prodlužují termín dodání protože se čeká na převod. pokud zboží z nějakého důvodu třeba měsíc není, někdy mají snahu to kompenzovat náhradním zbožím, třeba i za výhodnější cenu (dobu čekání to nevyváží, ale aspoň něco).

    OdpovedaťOdstrániť