pondelok 21. apríla 2008

Bratislavkí vreckári

poľujú v MHDKonečne mám zaujímavý námet na písanie. Bol som okradnutý! Hurá $$:-))$$ Idem si tak domov mestskou hromadnou (akože dopravou), nastupujem do trolejbusu a zrazu mám pocit, že je tam akosi plno a tmavo. Cigáni. Veľa, asi štyria alebo piati. Obyčajne mi cigoši nevadia, maximálne sú občas hluční a smrdia. Ale títo boli iní. Týpek s nenápadne prevesenou koženou bundou cez plece šmátral po vačkoch a kabelkách. Odhalil som ho veľmi jednoducho. Zrazu som totiž na zadku ucítil nezvyklý tlak a mne teda obyčajne nikto na zadok nešahá (čo ma tak trochu mrzí, ale o tom inokedy). Keďže som vedel, že v zadnom vrecku sú iba kapesníky, nechal som ho, nech si svoj lup vezme. Predsa nebudem riskovať rozbitú držku kvôli šiestim kapesníkom. Ľavačkou som sa držal a pravačku som mal pevne položenú na mobile, pričom peňaženku mám bezpečne uloženú v zazipsovanom vačku na pravom stehne. Potom som zlodejíčka otvorene pozoroval a očividne sa mu to nepáčilo, lebo sa potil ako pes. Tak dúfam, že aspoň takto semipasívne som mu zabránil v krádežiach. Po dvoch zastávkach sa totiž presunul do iných dverí. Celkom humorná príhoda $$:-)$$

6 komentárov:

  1. gratulujem.. pobavil si ma :D
    a ja ze preco s takym usmevom pises, ze si bol okradnuty.. za vreckovkami by som veru nesmutila ani ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. radsej nez okradnu niekoho ineho? mal by si sa hanbit aka si ty hnusna zbabela sracka... to je na riadnu facku!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď je niekto taký sprostý, že si nedáva pozor... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to ma byt ako ospravedlnenie? nebud trapny! sa nehanbis za svoju zbabelost? robis hanbu vsetkym slovakom, si zabudol spomenut ako si sa v tom buse dosral... si uboziak

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, to nemá byť ospravedlnenie, ja sa totiž nemám za čo ospravedlňovať :-) Hanbu Slovákom robí niekto, kto nevie kde sa píše veľké písmeno :-)
    A trápny budem vtedy, kedy budem chcieť byť trápny, čo je asi tak 97% času :-)))

    Kľudne zase napíš, do štatistiky sa mi hodia veľké čísla, ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je ten najtrapnejsi argument ked niekto nevie odpovedat tak zmeni temu na pravopis... si fakt ubohy zbabelec, ak si takto co najlepsimi statistikami na nete potrebujes zvysovat sebavedomie tak mi ta je luto, v reali musis byt takyto malinky, si chudak, skus navstivit psychologa

    OdpovedaťOdstrániť