piatok 18. apríla 2008

Moja naprosto prvá druhotina

Záhadné hračkárstvoPred (ne)dávnou dobou (jo, už to bude rok... a štvrť) som uverejnil svoju Naprosto prvú prvotinu. Ak si dobre spomínam, tak zopár mesiacov až rokov po napísaní tohto prelomového diela som sa pustil do ďalšieho majsterštyku (akože stucku, ale nechce sa mi hladať u s prehláskou). Záhadné hračkárstvo predtým vôbec nebolo záhadné. Stalo as ním až koncom marca minulého roku. Vtedy sa tam diali veľmi záhadné veci. Mladý pomocník majiteľa, ktorý bol v tomto čase v Austrálii, záhadne zmizol. Potom zase bolo počuť záhadné zbuky ako keby niekto pílil. Keď sa majiteľ vrátil, kľúče mu do hračkárstva na Indickej ulice nepasovali. Neodchádzajte a nehľadajte Indickú ulicu na mape. Pán majiteľ ma požiadal, aby som zmenil názvy. A vôbec nemám rád, keď niekto odchádza od knihy alebo novín lebo chce zistiť, či je to pravda a daná ulica existuje. A teraz sa zase vrátime k deju. Takže ja som bol vlastne prvý kto sa to dozvedel. Ďalší boli požiarnici, pretože bol aj požiar a nakoniec prišli aj príslušníci polície. Kým policajti vyšetrovali, požiarnici hasili, ja som sa vypytoval a veľa som sa dozvedel. Asi sa čudujete prečo som nespomenul poručíka Columba. Vlastne nie poručíka, ale kapitána, pretože ho povýšili. Nespomenul som ho preto, lebo zmena neuškodí. A okrem toho má doovolenku. No a ako poznáme našu políciu, tak všetko čo sa im zdá mnej dôležité nechajú na potom a myslia si, že budú mať menej roboty. Takže som sa dal do toho sám. Keďže nie som ako kapitán Columbo, tak mi to trvalo skoro dva mesiace. Um... a tu mi zjavne došiel papier a prestal som písať a nikdy som to nedokončil. A možno je to tak aj lepšie. Napriek tomu, že tieto dve poviedky, ktoré ani nie sú poviedkami, stoja za veľké guľové, si myslím, že je dobre, že som ich stvoril. Pomohli mi zlepšiť štýl písania a vyjadrovania a taktiež mi pomohli si uvedomiť, že písanie vymyslených príbehov ma fakt baví. Nebyť Prvotiny a Druhotiny, tak by pravdepodobne nevznikol ani Denník Kapitána, alebo Ti špatní. A možno by aj tento blog bol o zopár percent slabší.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára