nedeľa 13. apríla 2008

Lego v Brne!

A.k.a Muzejní sobotaKde bolo, tam bolo, bola v Brne výstava Lega. Pri príležitosti 50teho výročia tejto stavebnice. Jimi tam samozrejme nesmel chýbať, rovnako ako iní Stargejťáci. V sobotu ráno som teda vystrelil na hlavnú stanicu, kde som natrafil na Taggarta a o chvíľu sme sa už viezli smerom na Brno. Hodinka a pol utiekla ako voda Dunajom a v Brne sme sa vydali smerom k miestu stretnutia. Tam sme počkali zopár minút a Vrátkari sa začali zlietať ako osy na cukor. Všetci sme sa na etapy zvítali a keď sme boli všetci (okrem fisa, ktorý práve prichádzal do Brna), vyrazili sme na námestie. Tam sme počkali na našeho prezidenta a vliezli sme do múzea. Tam sme chvíľu postávali, kecali, posedávali (tí lenivejší z nás, t.j. ja a Miniel $$:-i$$) a čakali. O chvíľu sa objavil nestargejťák, totiž Grejvi. Keď sme boli všetci vošli sme na výstavu. To bolo niečo čo sa nedá opísať slovami a zrejme ani fotkami (pretože sa mi s nimi nechce babrať $$:-))$$). Ale pre legového maniaka ako som bol kedysi to bolo niečo ako raj. Naprosto úžasné veci. Odhadom by som povedal, že modeli museli stáť dohromady tak milión. Každý sa rozplýval nad niečím iným. Najzábavnejší boli trpasličí vikingovia, prípadne makači na parníku Mark Twain (totiž černoši $$;-)$$). Lexinku najviac zaujali hasiči a mňa osobne kreslené vtipy o legových fanúšikoch $$:-))$$. Šialený doktor zo zrážky lietadiel bol tiež boží. Rovnako ako Indiáni poskakujúci okolo ohňa. Po legu sme si zašli na obedík k Joštovi. Tam sme boli aj na PPP v auguste. Keďže som ukecaný, tak mi to samozrejme trvalo najdlhšie a medzitým som ešte fisovi navrhol nejaké veci, ktoré by mohli zaradiť do programu na GateCon. Po obede, keď sme vegetili, som sa pustil do čítania poviedky, o ktorej si Miniel myslela, že je moja. Alexa mi počas čítania pokladala rôzne veci na hlavu, pretože jej môj prejav nepripadal byť dostatočne dramatický $$:-))$$. Po Joštovy sme putovali do ďalšieho múzea, tentokrát sa týkalo woo-doo, alias vúdú. Mňa osobne to tam moc nezaujalo, respektíve proti legu dosť nuda $$:-))$$. Avšak po vúdú sme išli na slávny Špilas, kde sme zase idlili, kecali atď. Prípadne sme sa bavili na taliansky hovoriacej mape hradu $$:-))$$. S Taggartom sme chvíľu predstierali, že sa pozeráme z bratislavského hradu a vidíme Petržalku $$:-))$$. Potom sme zašli do čajovne, kde bola posledná zastávka srazíku. Postupne sa oddelila Alexa s Abbie, pretože jej mal ísť čoskoro vláčik, nuž a za cca 20 minút sme vyrazili na nádraží aj my s Taggartom. A keďže ma Sarahinka ukecala na fotečky, tak tu sú:

4 komentáre:

  1. Pěkný. Tak si připadám jako brňák dost neinformovaná o takové zajímavé výstavě. Kde že to bylo?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. grejvi tvrdí, že \"Moravské zemské muzeum, Kobližná\" a myslím, že to tam ešte beží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juu, fotečky :) veľmi pekné :) len nabudúce malé s, ja si nepotrpím :D :P

    OdpovedaťOdstrániť