štvrtok 8. mája 2008

Ela Reloaded

A rastie a rastie...Už ubehlo veľa vody Dunajom odkedy som naposledý písal o mojej (zatiaľ) blonďatej neterke. A ségra mi to právom vyčíta. Takže si urobíme malý refresh na túto nezbedníčku. Ela má o dva dni jedenásť mesiacov a jej momentálne najobľúbenejšou činnosťou je stavanie sa s oporou. Priplazí/príde štvornožky ku gauču, skrinke, poličke, whatever, zachytí sa hore rukami a postaví sa. Samozrejme, treba vtedy na ňu dávať pozor aby nespadla a neudrela si hlavičku (ostatné časti tela to rozdýchajú o moc lepšie), takže prirodzenou reakciou "dospeláka" je posadiť ju. To prijíma so zazeraním a mraučaním. O dve minúty už zase sedí. Je niekoľko možností, ako ju odlákať od stánia: 1, Koník. Dám si ju na plecia a výška v kombinácii s mojimi mastnými zalupinovanými vlasmi jej poskytne dostatok zábavy aby zabudla na to, že nestojí. Aj keď už to pomaly prestáva fungovať, lebo jej brušnochrbtové svaly začínajú byť silnejšie ako moje bicepsy, takže sa mi stavia aj na pleciach. 2, Kopanie. Do zeme, do plastu, do dreva. Vodorovne, zvislo, šikmo. Akokoľvek. Akonáhle zistí, že má dovolené kopať nožičkami, tak kope sa smeje sa tomu. Dôležité je, že nestojí. 3, Spánok. Najúčinnejšie, ale najťažšie zabezpečiteľné, keďže si nemôže cumlať palec (dostáva na ruky ponožky) a tak mraučí. Mimochodom, dnes sa jej podaril husársky kúsok (aj keď si to chudátko asi ani neuvedomila) - vykakala sa do nočníka. Super, že? $$:-))$$. Mneší apdejtík o mne: Stále pracujem, stále chodím do školy, novú mám kamarátku (mimochodom pekná blondýnka, ktorá má jednu fyzickú vadu - žije v ČR, čo je ďaleko), plus mám nových ešte pár filmov, mimoiné Xmen trilogy. A mám naspäť bicykel, takže si dnes možno pripomeniem Plán 10k $$:-))$$. Fotečky:

3 komentáre:

  1. A proč nutně Elu odvádět od toho, aby stála?:-) Pěkně chytnout za packy a když chce stát, ať si stojí. Vaše záda už to na nějaké pěkné rehabilitaci rozdýchají:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. však mi sa pri nej všetci vystriedame :D mama (moja) s ňou minule behala po celom ségrinom byte z jedného konca na druhý, to je tuším 10 metrov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My sa ju nesnažíme odvádzať od státia, ale od úrazov, ktoré pri jej nestabilnom postoji hrozia. Objavila novú vec, keď sa postaví, hneď sa hodí naspäť na zadok do sedu. A tak dokola aj 20x.

    OdpovedaťOdstrániť