nedeľa 11. mája 2008

Malá oslava

a Veľký brnenský (nielen) herný srazNiekedy v priebehu týždňa som bol Ivkou ukecaný k tomu, aby som sa dostavil na piatkovú Zuzkinu oslavu narodenín. Tak som teda šiel. A veru, neľutoval som. Bolo to naprosto dokonalé, aj keď som tam bol iba tri hodinky. Myslím, že na nás vôbec nevidieť, že sme zostarli o nejakých 5 rokov a že sa niektorí poznáme už takmer desaťročie. Skôr naopak, vďaka tomu, že sa tak dobre poznáme, už vieme čo nás baví $$:-)$$. Je fajn mať takých skvelých ľudí na dosah. Počas oslavy sme sa s Lubkou dohodli, že ma v sobotu odvezie do Brna autíčkom. V sobotu ráno som teda išiel na Hlavnú Stanicu, aby som o nejakých 10 minút už sedel v aute a viezol sa v príjemnej spoločnosti. Kecali sme o všetkom možnom, o Lubkiných zážitkoch z Británie, zo zahraničného conu, z Jamajky a o mojich zážitkoch s Elou $$:-))$$. Chvíľu sme v Brne hľadali miesto na parkovanie, ale beztak sme mali ešte kopu času, takže pohoda. Napokon Lubkine orlie oko zaparkovalo na parkovisku kúsok od Nádraží. Netrvalo dlho a už sme sedeli v hospodě U Hada, kde bol zatiaľ iba organizačný ansámbl, takže sme boli vlastne prví $$:-))$$. Rýchlo sa náš kútik zaplnil a počas čakania na obed (bolo nás hodně moc veľa, takže to trvalo hodně moc dlho) som napísal básničku. K mojej veľkej spokojnosti pobavila nielen mňa ale aj ostatných $$:-))$$. Poobede nám Thor vysvetlil pravidlá bojovky a my sme utvorili týmy a vyrazili. Bojovka bola fajn, zabavila a za dve hodinky sme boli ako prví v cieli. Čo na tom, že s najmenším počtom bodov (ale aj tak myslím, že nás pri sčítavaní obtiahli, parchanti :D ). Podstatné je, že to splnilo účel - stretnúť sa s milými ľuďmi, pokecať a zasmiať sa. Dokonca som ulovil fotku s peknou holkou a to sa mi vždy počíta. Po konci bojovky sme sa uchýlili do stredovekej krčmy. Moc sa mi to tam nepáčilo, tma a tak... viem si predstaviť aj lepšie hospůdky. Okolo 3/4 na sedem sme sa s Lubkou pobrali preč a napriek jej neustálemu strachu o mamine auto sme ho našli presne tam, kde sme ho nechali a neporušené $$:-))$$. Keďže gps navigátor nevedel nájsť družice, chvíľu sme hľadali východ z Brna, ale našli sme a diaľnica nás už bezpečne doviezla do Blavy. Bolo to rozhodne moc fajn a za nejakých pár mesiacov by som si to rád zopakoval $$:-)$$.

1 komentár: