utorok 20. mája 2008

A čo nové, pán...

...blogger?Můj milý blogísku... hm, takto som blogoviny nikdy nezačínal a zrejme ani nikdy nebudem. Už niekoľko mesiacov sa prihováram k vám, mojim (viac či menej) verným čitateľom. Mám vás všetkých rád. Viac či menej. Vo štvrtok mi skončil semester a o deväť dní mám prvú skúšku. Týždeň na to ďalšiu a 3 dni na to ďalšiu. Hopefully poslednú. Moje duševné rozpoloženie momentálne nie je najlepšie, pretože som, ako sa vraví, needy. Ani zďaleka nie tak, ako kedysi, to ma odučila ZuSka svojim večným "Nemám čas" $$:-)$$. Ale predsa som. Ale zvládol som už aj horšie veci (hm, skutočne? alebo sa to len tak iba vraví?). A vlastne ani neviem o čom by som tak písal. Nič ma nebaví, nič sa mi nechce a predsa musím. Toľko vecí. A dnes navyše prší ako keby sa proti mne spikli všetci, ktorým som kedy ublížil a svojou spojenou silou vyvolali tento outdoorový humus. Milujem jemný dážď, rovnako ako nenávidím to čo sa vonku deje teraz. Jo, začal som cvičiť. Plán 70kg is back on. B-komplex s vyváženou stravou a silovým cvičením musí priniesť výsledky. Cítim to v kostiach. A vo svaloch, ktoré ma bolia. Ale bolesť je zdravá. No, vidím, že som napísal zase pekný paškvil, ale to je tak, keď je človek Jimi zamilovaný.

2 komentáre:

  1. uz som sa bal, ked som zacal citat tento blog, ze napises, ze to je tvoj posledny.

    OdpovedaťOdstrániť