nedeľa 25. mája 2008

Hopsanda u Alex

a veľmi príjemné nedeľné okolie poludnia vo SvitaváchPred časom sme sa s Alex dohodli, že ju prídem navštíviť aj s ddr padom, aby sme si zaskákali vo dvojici. Neskôr sa k nám pridala aj Abbie, takže sme si spravili vrátkařský pidisraz $$:-))$$. Zaujímavé to bolo už od okamihu ako som vbehol do haly vlakovej stanice. Pri vystupovaní z trolejbusu som si premietal piatkový deň a spomenul som si, že Alexa písala, že vlak bude v Brne o 17:47, pretože tam som sa mal stretnúť s Abbie. Do tej doby som si myslel, že vlak pôjde z BA o 16:30, ale okamžite som si dal dohromady 17:47 a cca hodinu a pol cesty z BA do Brna. Áno, správne, vlak vyrážal o štvrť na päť. Bolo 16:10, postavil som sa do rady na lístok a veľmi rýchlo ma to prestalo baviť. Zbehol som k bankomatu, vytiahol z neho pětikilo a utekal na vlak. Stihol som za cenu toho, že lístok ma vyšiel o cca 70 korún drahšie (resp. 40 slovenských a 30 českých, čo je príplatok za kupovanie lístku vo vlaku). Napísal som smsku Abbie, že kde sedím a počúval som mp3oječky a očumoval ubiehajúcu krajinku. V Brne som Abbie uvidel pobehujúc okolo vagóna, v ktorom som bol a jal som sa jej mávať. Napriek stmaveným oknám na vagóne ma zbadala (asi som mával dostatočne razantne) $$:-))$$. O cca ďalšiu hodinku a pol sme prebehli z ECčka do osobáčku, ktorý nás zaviezol k Lexinke do Chrudimě. Zvítali sme sa, ja som zľahka povečeral a potom sme sa zopár desiatok minút snažili spojazdniť dva pady na jednom počítači. Po značnom znásilňovaní, inštalovaní, pripájaní a odpájaní sa nám to napokon spoločnými silami podarilo. Ej, to bolo radosti $$:-))$$. Nuž a čo sa dialo potom je asi jasné - uhopsávali sme sa k smrti $$:-))$$. Alexa hopsá už štvorkové pesničky, takže presadzovala svoje obľúbené, ale občas sme dali aj nejakú dvojkovú, či trojkovú, takže sa to celkom dalo. Po asi hodinke som to už celkom zvládal. Keďže sa nachýlil čas za hranicu nočného kľudu, rozhodli sme sa so skákaním prestať a vytiahli sme Dostihy a sázky. Výborná hra to bola, aj keď som bol už takmer od samého začiatku v mínuse $$:-))$$. Holky ma napokon niečo pred jednou ukecali aby som už teda prehral a ja som bol tiež unavený, tak som prehral (inak by som to bol ešte naťahoval, lebo sa dalo $$:P$$). V sobotu nám Alex naplánovala výlet na Kočičí hrádek v Slatiňanech, čo je cca 4-5 km od Chrudimě. Predtým sme si však ešte trochu zaskákali ddrko a potom sme na obed navštívili Alexinho taťku, ktorý nám pripravil bramboráky, alias zemiakové placky. Jedným slovom vynikajúce. Keď sme trochu vysedeli obedík, vybrali sme sa na výlet. Lexi si fikane vzala brusle a zopár stoviek metrov si odkorčulovala. Abbie docela závidela a ľutovala, že si tiež nevzala korčule. Ja som ani moc neľutoval, lebo potom by som ich musel beztak ťahať a šlapať v teniskách $$:-))$$. Výlet bol úžasný, počasie perfektné a zmrzlina za odmenu dokonalá. Ňam ňam. Cestou domov sme si boli pre ďalšie bramboráčky a teraz sa moja pamäť začína trochu strácať, lebo viem, že ešte Abbie varila kašičku a že sme ešte aj skákali. Tak poradie činností si domyslíte $$:-))$$ (cha, teraz som si spomenul, že medzičasom sme hrali žolíky a z troch hier som tri vyhral, takže holky to dosť nebavilo imho $$:-i$$). Počas skákania sme zistili, že by bola prča natočiť si to na video, prípadne sa na to ešte trochu zhovadiť, takže Alex vytiahla ružovú a hnedú parochňu a už to išlo $$:-))$$. Dve videá sme hodili aj na youtube, takže smelo googlite $$;-)$$. So skákaním sme skončili o niečo skôr ako v piatok, pretože som musel v nedeľu skoro vstávať (mno... relatívne skoro, t.j. o pol ôsmej) a navyše sme aj boli dosť unavení. Dostihy tentokrát prehrala Abbie ale ja som jej zdarne konkuroval. Alexa nás bezkonkurenčne vydrtila $$:-))$$. Mno a v nedeľu som sa vláčikom odviezol do Svitav, kde na mňa už čakala moja pusinka aj s trojmesačnou Oris (fenka). Prešli sme námestie a zakotvili sme v cukrárni, kde sme veľmi príjemným spôsobom idlili niečo vyše troch hodín. Keďže sa to slovami opísať nedá, nebudem sa o to ani pokúšať $$:-))$$. Ale bolo mi fakt fajn. Moc by sa mi páčilo, kebyže sa vidíme skôr ako pred FF, pretože sa obávam, že vyše mesiaca v zdraví neprežijem. Mno a cestou domov som už nezažil nič extra zaujímavé, ak nepočítate partičku asi deviatich neonacistov s vyholenými hlavami... $$:-)$$.

2 komentáre:

  1. Ueee, na žolíky jsem zapomněla :-) A mně to baví, i když prohrávám :-) Jsem ráda, že bramboráky chutnaly. Taťka bude rád.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Iba tak mimochodom: Máš tam 14 (slovom štrnásť) smajlíkov.

    OdpovedaťOdstrániť