piatok 6. júna 2008

Hydry? Draci?

Šuvix!Milý denníček, zase som ťa dlho predlho zanedbával. Učil som sa totiž na najťažšiu skúšku tohto semestra, ba aj tohto roka. Ak som pred pár rokmi označoval skúšky ako hydry, či nebodaj ako čierne draky, tak... som sa hlboko mýlil. Toto bol totiž humus najväčší. Na prednášky som chodil iba do polovice, lebo tráviť 7:15 až 9:50 s tým uspávačom hadov (a v tom lepšom prípade aj s jedným, či nedajbože dvoma spolužiakmi) ma skutočne nebavilo. Vybral som si ho preto, lebo som s ním mal relatívne dobré skúsenosti - cviká v pohode, prednášky nebolo treba absolvovať, lebo dodal pdfko a na skúšku dal ľahšie z otázok. Hovorí sa, že do tretice všetko dobré... nuž teraz to bolo opačne. Cviká boli hrozné, od druhého po posledné sme nechápali čo vlastne robíme, tak sme pajcovali čo sa dalo, ale stačilo to len na 36 bodov zo 48. Druhá šanca nahrabať body bolo vytvorenie programu pre budúcoročné cvičenia. Zabudni... Za prvé by som musel pochopiť o čo tam ide a za druhé by som to musel naprogramovať a za tretie by to muselo fungovať za každých okolností... príliš námahy pre málo bodov (a to ich bolo sľúbených 20 $$:-))$$). Skúška... to je kapitola sama pre seba. Štyri otázky po osem bodov, potreboval som 20. Učil som sa v podstate dva týždne a na moje pomery skutočne intenzívne... ale 36 otázok som sa naučiť nedokázal. Stáli pri mne asi všetci svätý, lebo materiály, z ktorých som sa učil, som mohol potajme vytiahnuť z tašky, opísať a zase do tašky vložiť, takže ak nebude fest nasraný, tak by mi to dať mohol $$:-))$$. Ale prvý a poslednýkrát som asi použil ťahák takýmto spôsobom... mal som z toho fakt zlý pocit a to sa mi zas tak často nestáva $$;-)$$. Takže držte palce, nech má ujo dobrú náladu až to bude opravovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára