utorok 10. júna 2008

Dva tucty...

...ale keby ruží :-)Veru, už to tak bude. Mám dva tucty rokov, milý denníček. A semester na 99,99 (+0,01) % úspešne za sebou. To vám bola sranda, ľudia... Odklikal som si skúšku z databáz a išiel som za Veselým. To je ten starý ujo, čo má na starosti Mnohorozmerné systémy, z ktorých som mal bobky. Že reku, či má výsledky zo skúšky. A on že reku hej, ale že mám počkať, až dopíše mail. No to vám bol pôrod... klepal všetkými dvoma ukazovákmi a aj to každé druhé slovo opravoval. Po asi desiatich minútach mail konečne odoslal (imho plná prdel chýb) a venoval sa mne. Najprv ma zarazil tým, že mám len 12 bodov (potreboval som 20), začínal sa mi v hlave rozbalovať plán, že čo teraz, ako to vyriešiť, keď ma napadla dobrá vec - že nech mi ukáže písomku. Hľadal, hľadal, samozrejme bola na spodu a čo nevidím - 20 bodov. Ten starý... profesor sa pomýlil. Magor. Takže som za vodou, uff uff. Zároveň som v deň svojich 24. narodenín podpísal novú zmluvu... na dobu neurčitú, s o 30% vyšším platom ako naposledy. Pekne. Ešte tak keby mi šéf povolil v lete neplatené voľno, bol by som fakt happy. Nuž, čo ďalej... Elušík mala tiež narodeniny, takže dohromady sme mali peknú štvrťstoročnicu... Darí sa jej dobre, ak vás to zaujíma $$;-)$$, pekne sa na mňa škerí a to sa mi páči, pretože tak to má byť. No a v sobotu máme s láskou tretie rande, tak celú svoju duševnú energiu po skončených skúškach venujem myšlienkam na tento deň. Teším sa, ako inak $$:-)$$.

4 komentáre:

  1. Kurna ja TRUBA, som zabudol. Vsetko naj k narodkam. A ako vidim dari sa ti v skole, co je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A kde je fotka mojej najkrajšej dcérenky s tortou?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janco: dík :-)

    ségra: šak a mám ju doma?

    OdpovedaťOdstrániť