sobota 21. júna 2008

Mám fialové vlasy!

A Alex navštívila Blavu.Už pred pár... hm... hádam aj mesiacmi som si kúpil fialovú farbu na vlasy. A dnes mi ju tato aplikoval. Tož, nebudem to naťahovať ako staré trenky, pozrite sa, ako mi to veľmi pristane: Mno, inak som si kúpil... voľakedy v utorok (?) 19 kilovú sadu činiek. Že jaký som ja blbec? Stálo to 499,-, čo je super cena, ale malo to drobný problémik... musel som tých 19 kíl potiahnuť polkou Bratislavy. No čo už, tri dni ma boleli ruky. Mno a včera poctila Bratislavu návštevou Alexa, pričom ju doma prichýlila Lubka. Dnes sme sa vydali na malú túru po centre, takže zopár fotečiek: A na záver jedna prudkoumelecká: Mno a od budúceho piatku je Festival Fantazie 2008, na ktorý sa teším o to viac, že tam budem desať dní s mojou milovanou, jupííí $$:-)$$.

9 komentárov:

  1. 1. Fialove vlasy, super. Fakt dobre.
    2. Ja som asi sprosty (to bude tym ucenim na statnice), ale KTORA JE PROSIMTA ALEX? Som mimo misu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alexa ma super bryle a moc ji to sekne:o)
    Jimi tobe by spis slusela vic rezava:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá, čo je v tej diere :D (inak tá vľavo, to je bližšie k vode, Janco :-)) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaaaj, ze dik (aj za pomocnu orientaciu). No veru kocku si si nasiel :) Ako sa jej lubilo v BA?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimik, nechcem byt zla, ale mne sa to moc nepaci.. Ta medena ti podla mna sekla viac. Ale potesim ta, ono to umyvanim bude menit odtiene, takze mas sancu vyzerat better ;)

    No a Janco, tusim to zle chapes.. Jimiho \'milovana\' nie je Alexa, ale Janka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yfq@: No vidíš a väčšine ľudí sa práveže medená nepáčila a páči sa im viac toto :-)

    Janco: Prosím ťa, už sa neuč :D Yfq@ má pravdu, Alexa je \"len\" dobrá kamarátka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Do kelu. :D sorry fellas. uz som skoro jak .... Ja si radsej pockam na oficialne predstavenie, tam to snad nedoserem.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no uz som z toho aj ja mimo..nebola ona blondinka alebo len zmenila uces?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Videl som ta s tymito vlasmi rano na zastavke a volal si s mobilu :) . Len neviem, ktore rano to bolo :)

    OdpovedaťOdstrániť