nedeľa 22. júla 2007

Opäť jedno z obyčajných blognutí

Můj milý deníčkuSvoj denníček som snáď už viac ako rok neoslovil ako denníček. Oslovujem ho ako vás, mojich čitateľov, pretože aj keď som cvok a rozprávam sa s fialkami, myslím, že ľudský kontakt nie je na škodu. Už dlho som vám (a zase to "vám" a nie "tebe") nenapísal, že som robil to a to. Nuž takže... v piatok ráno rodičia vypadli na chalupu a ja som... prekvapivo vypadol do práce. Hm. V práci bolo všetko okrem práce $$:-))$$. Na obed sme vyrazili neskoro, takže sme nestihli baby zo siedmeho (to viete - Human Resources, jediné poschodie, kde je viac žien ako chlapov. Vlastne viac žien ako na všetkých ostatných poschodiach dohromady). Teda, stihli sme ich, ale práve odchádzali. Marek tvrdil, že som ich vyplašil $$:-))$$. Mno a po obede som si kúpil nanuk a potom som pokračoval v lapidušení a kecaní s etigom a Alexou a myslím, že som otravoval aj sarah... ale iba trošku $$:-i$$ (ľudia, čo to tu čítajú si radi čítajú o sebe, takže... tak $$:-i$$). Niekedy okolo pol tretej som si doprial ten luxus a kúpil som si bagetu. Snažím sa totiž opäť nasadiť plán 70kg, pričom mi chýba už len 5. Doma som si urobil dievčenský piatkový večer, čo znamená Gilmorky a nezdravé jedlo. V tom som vlastne úspešne pokračoval aj v sobotu, okrem večera, kedy som nasadil "bachelor's dinner", čo znamená návštevu McD's (to je skratka z McDonald's). McCountry XL menu dokáže človeku spraviť náladu. V nedeľu ráno ma zobudil strašný fuják, takže som musel zatvoriť okno. Vlastne som bol hore o piatej, o šiestej, o siedmej (to som zatváral okno) a o pol deviatej sa vrátili rodičia a priviezli so sebou Betty. Ja som dopozeral druhú sériu Gilmore Girls (na rozdiel od prvej bola viac zameraná na dej ako na charakteristiku postáv a ja som sa nevedel rozhodnúť, čo sa mi páčilo viac), potom Betty odišla a o niečo neskôr prišla Lucy. Takže som po X dňoch opäť videl svoje sestričky a zase na pár dní stačilo $$:-i$$ (mám vás rád, baby $$:-))$$). Ehm... no... ááá, potom pršalo! No fakt! Asi 25 sekúnd. Ani som nestihol vytiahnuť foťák a ani dúha nebola. No a teraz pozerám na 3x03 epizódu GG a popisujem tu svoje úžasne zaujímavé zážitky z bohatého víkendu... no a zajtra zase do hokny. Goodbye!

1 komentár:

  1. mmmm, McCountry XL Menu mám taky rád, plně ti ho schvaluju :D A rozhodně jsi měl zajímavější víkend ne já. Já se tak nudim, že jsem se učit assembler a lineární algebru :-))

    OdpovedaťOdstrániť