nedeľa 15. júla 2007

Jimi The Wordman

O tom, ako často obľubujem zvláštne slováZ času na čas sa mi stáva, že si obľúbim nejaké, nie tak úplne bežné, slovo. Čo mi pripomína, že som dlho nič nenazval najsamnajviacnajlepším. Donedávna bolo mojím obľúbeným slovom "ergo". Čo znamená "čo znamená", alias "takže", alias "to jest" a podobne. Toto slovo sa dostalo už aj do môjho hovorového slovníku, pričom ešte pred pár mesiacmi nefigurovalo ani len v tom písomnom. Ergo som si ho obľúbil. Ničmenej (kedysi dávno veľmi obľúbené slovo, inšpiráciou mi bol náš milovaný Gejza Jenča, učiteľ na FEIke, o ktorom kolovala school legend, že je sa zbláznil na zahraničnej konferencii zo stresu) pomaly sa do môjho slovníka začína pretláčať "beztak". Čo je len iná forma "aj tak". Každopádne (ďalšie z obľúbených slov, hojne využívané aj na Jimi's Lande), aj "beztak" zahynie pod nejakým iným, ešte optimálnejšie (zahoďme teraz stranou to, že pojem ako "optimálnejšie neexistuje, pretože podľa našej pracovnej teórie sa v skutočnosti všetko dá urobiť ešte optimálnejším, pretože sa posúvajú samotné hranice optimálnosti a čo raz bolo optimálne už optimálne nie je a tým pádom (resp. ergo) môže byť optimálnejšie) znejúcim slovom. Beztak je Jimi The... moja najobľúbenejšia rubrika...

2 komentáre:

  1. Ja som si oblubil z poslednej dobe slovo \"MISKÚZIIII\" alebo \"ERROR\" :D . Ved pochopis :) .

    OdpovedaťOdstrániť