štvrtok 5. júla 2007

Fesťouch 2007 part II

Ako som lovil fotkyPočas minulého blognutia som vám zabudol oznámiť, že ešte na lapiduchu som si dohodol fotku s Abysss a s Alexou. Abysss som teda ulovil už počas prvých dní (buď v sobotu alebo v nedeľu), ale zohnať Alexu s tým, aby som mal foťák dalo zabrať. Párkrát som ju zahliadol na InfantilCone, kde sedela na VIP fleku - vpredu. Každopádne sa mi v deň začatia GateConu podarilo odchytiť Konhootku, s ktorou som sa samozrejme odfotil. Taktiež sa mi podarilo ukorystiť niekoľko desktopových fotečiek so ZuSkou a dnes sa mi konečne pošťastilo a odfotil som sa s Alex. Bolo to pred doplňovaním českých hlášok Dr. Zelenku hrajúceho v Atlantis. Počas súťaže som sa príjemne bavil, pretože Alexa je vďačný poslucháč $$:-))$$. A ešte som dnes stretol leenu, ktorej sa podarilo uhádnuť, že kto za mňa v trojkách boduje, tsss $$:-))$$. Inak tu vládne veľmi zvláštna atmosféra a namiesto toho, aby som z toho ťažil najviac (ako sa mi obvykle v takýchto prípadoch darí $$:-i$$), mám dojem, že mi to začína znižovať kvalitu môjho života $$:-))$$. Ale to sa preskáče... snáď. Nebudem vás zaťažovať tým, že okrem pár svetlých výnimiek v podobe filmov stále idlíme v telocvični, alebo chodíme na nákup $$:-i$$, ale je to proste tak. Tak... myslím, že už iba napíšem záverečný článoček až sa vrátim domov a hodím fotečky, tak sa tešte na nedeľu, bye.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára