pondelok 9. júla 2007

Fesťouch 2007 part IV

Last days a fotečkyPo náročnom piatku sa hneď z rána ohlásila oddychová sobota. Ráno sa toho moc nedialo, akurát ma cestou do obchodu svojvoľne pozdravila Lumyška. Škoda, že som nemal foťák, možno by som aj ju zlanáril na spoločnú fotku. Každopádne o druhej sme navštívili Pirátov 3. Aj keď som to teda už raz v kine videl, nie je na škodu si to pozrieť znovu. Po takmer trojhodinových Pirátoch sme išli pozrieť obsadenosť druhej besedy s Davidom Nyklom. Vzhľadom na menšiu miestnosť tam bolo menej ľudí ako v piatok v kine, ale percentuálne to bolo asi to isté. Tam sme narazili na Reavera so Scarlett a spoločne sme vyrazili na pizzu. Tam sme trochu pokecali s Reaverom a jemne sme zhodnotili FF plné zmien. O ôsmej večer už tradične začalo slávnostné zakončenie GateConu. Avšak ešte na chodbe ma slovami "Ahoj Jimi" pozdravila akási neznáma slečna. Bol som z toho dosť v šoku, asi ten rok na lapiduchu zo mňa urobil takú maličkú celebritu. Bulvár funguje aj na diskusnom klube $$:-)$$. Na ukončení bola z jednej strany leena, z druhej Alexa, takže som sa nenudil. Nie že by bol Incik nudný, ale deväť dní takmer neustále s jednou osobou je predsalen trochu veľa $$:-i$$. A taktiež Alexa vypadá akosi lepšie ako Incik $$:-))$$. Na toto ukončenie som si samozrejme vzal ducha, ktorého som využil v druhej polovici, keď som si išiel pre cenu za Hodinu českého jazyka s Dr. Zelenkom. Abysss sa pri odovzdávaní nezmohla na viac než na poloveselé-polovyčítavé "Teda, Jimi..." $$:-))$$. Trochu paradoxné bolo, že Alex mala o pol bodíku menej ako ja a to sme to vypracovali ako spoločnú prácu (slečne učiteľke Abbie to nehovorte $$:-i$$). Na úplný koniec sme si ešte zaspievali počas top10 SG Jukeboxu a doteraz mi v hlave znie "Marvin, I love you" $$:-))$$. Cesta domov bola pokojná a až na drobné, 40 minútové, meškanie veľmi neprekvapivá. Meškanie mi bolo vynahradené formou prázdneho kupéčka medzi Břeclaví a Bratislavou, čo mi umožnilo vyzuť si tenisky, aby si nožičky odpočinuli $$:-)$$. Celá cesta mi tým pádom zabrala štyri a pol hodinky, čo je v každom prípade veľmi príjemný čas. Festival a potažmo GateCon boli vskutku iné ako predtým, ale keďže som viac optimista ako nostalgik, tak hovorím že zmeny boli k lepšiemu. Teším sa na Špeciál koncom októbra $$:-)$$. Fotoze: Alexa Klenotka (nechcelo sa mi hrať s červenými kukadlami, tak vypadáme ako vypadáme) Konhoota alias Krůta Zuzanka A KompostCon '07 Team $$:-)$$ A na záver najkrajší člen vedenia fanklubu $$:-)$$

3 komentáre:

  1. vis, co je trochu zvlastni? ze na vsech fotkach s jednotlivcema se snazis tvarit normalne, jenom na ty se mnou se tvaris jak mental :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som práve vysvetľoval, že s tebou už som nejaký ten piatok preskákal, tak nie som nervózny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, s tim opisováním jste byli hrooozně nenápadní... ;)

    OdpovedaťOdstrániť