piatok 27. júla 2007

Nový najlepší deň

bol včera $$:-)$$Disclaimer: V tomto článku sa bude veľmi pravdepodobne veľmi často vyskystovať slovo "Potom". Čitateľom sa ospravedlňujeme. V práci nebola až taká zábava ako predvčerom, pretože to víno predsalen urobilo svoje, ale to, že Allan kúpil DVD prehrávač nám zabezpečilo zábavu na poobedie. Pred pol štvrtou som sa vytratil, pretože ma čakal bowling v Auparku. Tam už čakal JT, ktorý mal pred sebou ešte zmrzlinu s mamou a o chvíľu sa ukázala aj Yfq@. Ešte predtým mi volal Dupi, že príde o 15 minút a ešte predtým Jakub, že príde o 30 minút. A potom (á, prvé $$:-i$$) prišla Zuzka, ktorá jediná stíha meniť farbu vlasov tak rýchlo ako ja. Následne ešte prišiel Janco. Keď sa konečne ukázal Dupi a JT už bol dozmrzlinovaný, mohli sme vyraziť na druhé poschodie do kolkárne. Po menších šachoch s topánkami (s hrôzou som zistil, že Dupi má väčšiu nohu ako ja $$8-D$$) sme sa nasáčkovali k dráhe a show mohla začať. Každý mal svoj špecifický štýl, ale myslím, že nám to išlo celkom dobre. Najlepšie samozrejme JTmu, ktorý je už starý harcovník. Janco mal tiež zopár úspechov, ale asi na neho moc mysleli ženy, pretože nuly dával ako na bežiacom páse. Po asi troch kolách dorazil aj Kubo, tak sa pripísal do tabuľky. Prvú hru som skončil na štvrtom mieste, čo je pekný stred, keďže nás bolo sedem $$:-)$$. Horšie to bolo s tou druhou, ktorú som totálne prehral... tož samé nuly. Asi všetky ženy prestali myslieť na Janca a začali myslieť na mňa. Bowling bol totálne super a dúfam, že nebol posledný $$;-)$$. Potom som išiel chaosiť ohľadom kina. Ak bol bowling vzrušujúci, tak toto bol adrenalínový šport $$:-))$$. Rozlúčil som sa s päticou (Jakub odišiel skôr) a išiel som pred kino. Tam som počkal na Johnyho pětníka (Johny5, JanoC... veď ho poznáte $$:-i$$) a jeho spolupútnikov (Silviu a Andreja). Postavili sme sa šikovne do najkratšej rady a cez Dášku som skontaktoval Pepana, ktorý mal tiež záujem o zarezervované lístky. Náš rad sa hýbal skutočne pomaly, ba až neskutočne pomaly, a my sme čo nevidieť zistili, že prečo. Nejaký problém s technikou. No fasa. Našťastie prepadol kopec rezervácií (lístky treba vyzdvihnúť polhodinu pred začatím filmu), takže bolo 238 voľných miest. Číslo pomaly klesalo a my sme sa pomaly nasierali. Niekde medzitým všetkým sa ešte priplichtil Pišta. Keď dorazil Pepa, tak bolo voľných ešte asi 130-160 miest (fakt si nepamätám presné číslo) a my sme sa museli presunúť pred inú pokladňu. Po šachovaní s peniazmi, sme konečne prišli na radu a kúpili osem lístkov. Hurá! Tri som dal Pepovi a 5 sme si nechali my. Keď sme sa však išli usadiť na našich flekoch už sedeli nejakí fešáci. Skontrolovali sme si lístky a zistili sme, že sú rovnaké. Identické. Tak sme išli vybavovať s tetou, čo lístky trhá a tá nás odkázala k predajni. Devätnásta hodina už dávno odbila a my sme boli ešte vonku. Po krátkom čakaní nám vydali inú päticu lístkov (Pepanove boli voľné) a my sme sa išli konečne usadiť. Až teraz bolo to pravé "hurá!". Film totiž ešte nebežal $$:-))$$. Chválabohu za reklamy a trailery a iné blbosti $$:-))$$. Čo sa týka filmu, tak myslím, že najlepší v tejto sezóne. Či je najlepší aj dlhodobejšie sa uvidí až s časom, aj keď ťažko niečo prekoná Mean Girls. Marge je síce kočka, ale Cady Heron je... Cady Heron $$:-i$$. Nakoniec tých "potom" ani nebolo tak veľa. A prečo najlepší deň? Tak za prvé je 7.8.2006 už skoro rok vzdialený dátum a za druhé viedol deň 7.8.2006 k rôznym veciam, ktoré nie sú zrovna dobré a to si najlepší deň v mojom živote nemôže dovoliť. Včera som bol s tými čo mám rád a čo majú radi mňa a neboja sa to dať najavo. Tak preto $$;-)$$.

2 komentáre:

  1. Bowling bol fakt super a tesim sa na dalsi :)
    Hm.. Kukla som sa predtym nez sa spytam radsej do historie tvojho blogu, ale ani tam som nic nenasla, takze.. Cim bol zaujimavy datum 7.8.2006 ? Ja si vazne nespominam..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to zakódované v poslednom článku 08/2006 ;-)

    OdpovedaťOdstrániť