utorok 10. júla 2007

Moje teórie

Obsahuje krvnú teóriu a teóriu osobnostíRozhodol som sa spísať všetky moje teórie, ktoré dlhodobo okolo seba šírim. Krvná teória Mám sedem litrov krvi, z toho päť v hlave. Dôsledok tohto faktu je, že musím neustále na niečo myslieť a tým spaľujem cukor, takže na fyzickú činnosť mi zostávajú iba tuky, takže nepriberám. Teória osobností Mám 174 osobností a jednu skrytú - Profesora Džimovského. Všetky tieto osobnosti sú nesmierne rôznorodé a každá má inú špecializáciu. Maliar, hudobný skladateľ, textár, spisovateľ, programátor, ... Aby som tieto osobnosti uživil potrebujem veľa krvi v hlave a to potrebuje veľa cukru a preto nepriberám. Teória pôvodu Queeza Zo 174 osobností sú dve najvýraznejšie - Jimi a Queez. Jimi je normálny veselý týpek, ktorý nepohrdne dobrým sarkazmom, ale dokáže byť aj milý a vie poradiť. Queez je mimozemského pôvodu, je to sebestredný šmejd, ktorý každému iba ubližuje a myslí si, že je vyvolený pre nejakú väčšiu vec. Bohužiaľ ešte nezistil, čo by to tak malo byť. Teória pozastaveného duševného vývoja Stredná škola úplne pozastavila môj duševný vývoj, takže som na vysokú školu išiel v podstate v 14tich rokoch. Vývoj sa nikdy nerozbehol naplno a tak mám teraz okolo 17-18.

5 komentárov:

  1. S tím duševním vývojem je to u mě podobný, já se zaseknul na 12ti letech a zatim to stagnuje :))
    Btw: Dokážeš si předtavit, jak velkou škebli by jsi musel mít, kdyby jsi měl mít v hlavě 5 litrů krve? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kto si, že mi ničíš moje teórie? :D 5 litrov krvi má predsa menší objem ako 5 litrov vody, to vie každý zbehlý fyzik :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako vieš mám nejakých známych v zdravotníctve, nemám sa Ti popýtať na dobrého psychiatra? Snáď by Ti to pomohlo :-)
    btw, vyšla Carcassone 4 (veža), tak by si nám to mohol kúpiť na svoje meniny :-), furt machruješ s príjmami...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. segra: Veza vysla uz veeeelmi davno :) . My sme ju hrali minuly rok cez zimu ;) .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kam sem to zas vlezla;)
    pet litru v hlave?...pak se není co divit všemu!:)

    OdpovedaťOdstrániť