štvrtok 12. júla 2007

Harry Potter a fénixov rád

Premiéra s vodkouPo náročnom pracovnom dni (mali sme doobeda nekonečne nudnú poradu) som sa doma trochu vyspal (no... vyspal je silné slovo, ale snívalo sa mi $$:-))$$), polapidušil a poICQoval s Lexinkou a niečo pred desiatou som išiel v ústrety Dupimu, s ktorým sme potom išli pre auto jeho brata (ešte sa orientujete? $$:-))$$). Autíčko fakt fasa, tuším Kia Rio Sporty, alebo také čosi, fakt veľmi dobré. Po ceste sme ešte nabrali Paťku a okolo pol jedenástej sme boli v Auparku. Len čo sme prišli pred hlavný vchod, tak sa tam už objavil zvyšok filmovej výpravy, t.j. Katka, Juro a JT. Mali sme ešte kopec času, tak sme kúpili lístky a zakotvili v nejakom škótskom bare a ja som si dal na krk vodku. Akože vodka stála 80 korún, ale pomohla mi viac ako všetko predtým. Onedlho už sme stáli v neskutočnej šóre pred pukancami. Ja osobne som tam nestál, ale nechcel som v tom dave (premiéra sa konala až v troch kinosálach naraz) stratiť ostatných, tak som sa obšmietal poblíž. Onedlho sa objavila Monika so svojou perepúťou, t.j. dvoma bratmi a Peťou. Keď sme mali nachos, pukance a hektolitre koly (niekto sa asi nepokúšal doma spať ako ja, chichi), postavili sme sa do rady na vstup do kinosály. Netrvalo to ani 5 minút a už sme sedeli na miestach. Premietanie sa zdržalo, lebo Juri stihol zjesť svoje nachos (aj keď Katka mu výdatne pomáhala) ešte pred reklamami. Ale poďme už k tomu filmu. Recenzie neboli veľmi zhovievavé, ale opäť som sa presvedčil, že kritikom netreba veriť a na ľahkú komerčnú zábavu postačí aj ľahký komerčný film akým HP V nepochybne je. Dej bol nahustený ako v štvrtej časti, ale na rozdiel od Ohnivého Poháru boli dejové skoky jemnejšie. Myslím, že JK Rowlingová už prestáva kontrolovať scenáre, pretože vo filme bolo pár diametrálnych odlišností od knihy. Na druhú stranu to boli možno zmeny k lepšiemu. Žiadne zbytočné odbiehanie od niekoľkých hlavných dejových línií sa nekonalo. Objavili sa asi dva silne vtipné momenty, možno tri, a približne toľko isto silných akčných momentov. Bohužiaľ sa filmu nevyhli mŕtve miesta, ale nebolo to nič strašného, lebo som nezaspal. Herecké výkony boli fajn, ale trochu ich prznil dabing. Okrem Hermiony (ktorú dabuje moja obľúbená Táňa Pauhofová) to stálo za prd. A to som mal v sebe vodku $$:-))$$. Takže Harry smelo prekonal Spideyho 3 a nechýbalo veľa a dostal by asi aj Pirátov na konci sveta.

4 komentáre:

  1. Ty a v kine? A to sa nedalo stiahnuť na nete?
    btw. dobré bonpari Ti naši kúpili:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čo myslíš tým ja a v kine? Tento rok už na piatom platenom filme a na niekoľkých zadarmo v Chotěboři :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vodka? no fuj, ted jsi me VELMI zklamal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bola to absolutka myslim :) . Ale fotecka, ktoru som urobil uz nieje moc gut. Moc rychlo si pil :) . Ale je pravda, ze taky frtan dokaze urobit s clovekom divy (k lepsiemu). Harry bol gut :) . Celkom sa mi pacil. A stale som patku podpichoval, kedy tam bude sex :o))).

    OdpovedaťOdstrániť