pondelok 2. júla 2007

Fesťouch 2007

A tak to zase začaloVstal som úplne nečakane ráno. Je mi našepkávané, že vtedy bolo svetlo. Síce si na to tak úplne nespomínam, ale zrejme to bude pravda. Dobalil som posledné detaily, vylepšil Incikov plagát na KompostCon a vyrazil v ústrety novým komposťáckym dobrodružstvám. Vlak mal maličké meškanie, ale keďže som mal v Brne čakať trišvrte hodinky, nemal som s tým problém. V Brne som si teda kúpil spiatočný lístok z HavlBrodu do Chotěboře, pretože som tušil, že tam čas mať nebudem. A veru, vlak z Brna vyštartoval asi osem minút potom ako mal, takže som v HavlBrode utekal z jedného konca stanice na druhú. Vlak bol prekvapivo plný ako žumpa. V Chotěboři som orlým zrakom zbadal Konhootku, tak som sa s ňou dal do reči a počkal som na Korchyho partu Pardubičákov. Spoločne sme sa vydali smerom k registrácii. Tam som čakal ako chumaj asi 25 minút a stretol som zvyšok našej party. Na moje už asi tretie prekvapenie toho dňa, na ubytovacej kartičke stálo tel ako telocvičňa. Je to každopádne lepšie ako chod, alebo zách, či naše obľúbené šat. Samozrejme nič neprekoná pekelnú miestnosť s pekelným číslom 74. Ako záver dňa sme si dali geniálne vypečený skompostený horor, ktorý inak stál za veľké... a možno ešte väčšie. Tento film pôvodne poslúžil tvorcom Scary Movie 2 ako zdroj inšpirácie. A nám s Jackom ako podmaz pre naše zvukové a iné efekty. V sobotu sme prevažne preležali a presedeli v kine. Videli sme Spláchnutého a Shreka 2, ktorý bežal namiesto Mostu do krajiny Terabithia, čo považujem za skvelú zmenu. Nedeľa nebola principiálne vôbec odlišná, akurát sme si vyrobili duchácke oblečky a ja som si ho samozrejme hneď vyskúšal a jedna paródia Samuraja ma vyzvala slovami "Dáš souboj, duše?" na bitku, čo som zdvorilo odmietol. Aj preto, že Samuraj vyzeral ako keby pozřel nápoj nevalné kvality a získal stratu zraku. Záver dňa nám "spestrila" Nočná Hliadka, čo bol podľa mňa veľmi nepodarený snímok. Ale môžem sa samozrejme mýliť. Aj keď túto možnosť vylučujem. Dnešok bol v znamení začiatku GateConu, čo sme oslávili návštevou jedného z najhorších SG Jukeboxov v histórii. To už hádam ten Trekový bol lepší (ha-ha $$:-))$$). Za tieto tri dni som ulovil tri fotky so slečnami, o ktoré sa podelím as soon as humanly possible. So long, goodbye fellas, stay tuned (and don't be scared of my english).

1 komentár:

  1. ahoj synak, prečítali sme si to a potešilo nas to teda mna a tvoju sestru otec nemá čas lebo maluje

    OdpovedaťOdstrániť