utorok 17. júla 2007

Moje pracovisko

Se vším všudy Behold! Siemens! Tak tieto schody prejdem denne väčšinou dvakrát. A späť. Rybičky v "predsieni" $$:-))$$. To som ja na záchode. Teda... chápete... Strašidelná chodba... huuu-uuu! Furt tam niekto necháva svietiť a ja to zhasínam, jak u blbých Kuchynka Furt kuchynka Tuto pracujem a tuto taktiež vzniká množstvo blognutí $$:-i$$ Toto vidím z okna, príjemné, že? $$:-))$$ (pred polrokom tam ešte stála budova) Môj pohľad, keď hlavu otočím na druhú stranu Tento malý potvorník mi vliezol do vlasov, keď som si bol kupovať bagetku $$:-)$$ A toto som ja ako pracujem $$:-))$$. To ICQ okno si nevšímajte $$:-i$$

16 komentárov:

  1. tyjo, máš to tam pekné, to musí byť radosť pracovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne se libi ty cakance hnusu nad odpadakem :D a Abyssssss podlejzat nemusis, stejne sem nechodi :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sarah: Potreboval by som osobnú asistentku :-i

    etigo: výnimočne nie, dnes som si písal s tromi ľuďmi :D

    ZuSka: rovno pod mikrovlnkou, ne? :D a čo ty vieš, robil som reklamu na lapiduchu v mojom klube, kam chodí :P (článok videla)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jo, ty hnědý fleky na zdi taky upoutaly moji pozornost :-))

    Jinak pěkný procoviště, ale chtělo by to trochu vyzdobit ... prostě kompoooooost! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beriem!

    btw: aká je náplň práce? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nieje tam u vas teraz trosku teplo :) ? Ved tolko ludi mate v jednej miestosti :) . Alebo klima rulez ;)?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zhasinat bych tam nechodila:) na to bych se vykaslala:) znam se:) jeste ze existuji tací dobráci jako ty:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoooj, Ahoooj :D Ja tam zhasínať nechodím, iba ak idem okolo a svieti sa tam, tak zhasnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja sem si řikala že mi to k tobe nesedí že by si tam furt běhal jak na zavolání, i když u tebe je mozny vsechno...predevším teda v \"queez\" osobnosti:D ale tak...co už;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nechápem načo investujete do tých barelov s vodou, keď z vodovodu tečie taká super bezchybná a zdravá vodička.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ZuSka: Omyl, omyl ;oD

    Jimi: Teda plocha nic moc, viděla jsem hezčí ;oD (třeba moje s Claud, hehe...)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá to u tebe podobně jako u nás. Skoro škoda, že to nesmim nafotit.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ségra: V bareloch je minerálka, ale ja ju nepijem, ja radšej vodičku od BVS :D

    Abbie: Ale no ;-))

    Exakt: Ja ani neviem, či to môžem, alebo nemôžem fotiť... proste som to vyfotil, keď tu nikto nebol :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. budeme si spolu pisat ake mas icq napis mi na macka.macka@atlas.sk viete skim si chcem pisat s tim co vytvoril tento blogggggg...........

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mam prosbu, ako tak citam, tak pisete ze u vas v cechach je mineralka v bareloch alebo v akychkolvek vacsich baleniach nez je plastova flasa. chcel by som od vas nejaky kontakt alebo nazov firmy ci distributora na takto balenu mineralku.

    OdpovedaťOdstrániť