streda 13. júna 2007

Zlý týždeň

Ale fakt, že evilZatiaľ čo v nedeľu mi bolo fakt skvele, od pondelňajšieho podvečera sa začalo všetko kaziť. Ak pominiem jednu intímnu vec, ktorá je navyše hrozne nechutná $$:-i$$, tak mi hrozne opuchli chodidlá, dostal som teplotu a leitmotívom tohto týždňa je samozreje moja posledná bakalárska skúška. Nohy V nedeľu, keď sme si hádzali taniere, ma poštípalo ohromné množstvo akýchsi bližšie neidentifikovaných potvor. Na pravej nohe 14, na ľavej 5. Vyzeralo to relatívne v pohode, až kým som sa v pondelok neponoril na dlhšiu dobu do horúcej vodičky $$:-i$$. Večer už som mal nohy ako cirkusový šašo a ráno bolo pre mňa chodenie nočnou morou. To však bolo nič oproti utorkovému poobediu. To som pri každom kroku (a že ich teraz robím také 20 centimetrové) trpel ako... neviem to prirovnať $$:-))$$. Potom som sa doma namazal nejakým sajrajtom, dostal som studené zábaly na nohy, dostal som teplotu 37,9 $$:-i$$. A ešte som dostal paralen, ňami, ňami $$:-))$$. Teda ja to tu popisujem ako srandu, ale fakt je to miestami ukrutná bolesť, ako keby mi išlo nohu urvať. No a teraz sedím v práci, takmer to ani necítim a desím sa doby, keď budem musieť ísť na záchod $$:-))$$. A navyše sa mi definitívne začal rozpadať mp3 prehrávač $$:-/$$.

9 komentárov:

  1. Ještě, že nechodim ven... :-i Ne, chodim na procházky a pracuju na zahradě :-) Ale musim se schovávat před sluníčkem, v poslední době mě z něj bolí hlava... Strange :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale ak to je fakt, ze zle mal by si skocit k lekarovi, mozno ti da nejaku injekciu na tu reakciu....Jedna moja teta mala tiez nejake taketo reakcie a davali jej injekcie. A zasa ina moja teta (:D) raz mala tiez blbu reakciu na nejake postipanie a nechali si ju aj v nemocnici...to nechcem strasit, to len ze treba riesit este v zaciatkoch :) skusil si si na to prikladat ocot?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Incik: Nerád ti to hovorím, ale ZuSkatíš :D

    Monči: Teba mi bol čert dlžen, doktor je posledná možnosť, až noha zčerná, pôjdem k doktorovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi: az ti ta noha zcerna tak uz ti bude doktor h hov....nicemu...:D ale muzes bejt rad ze to byly jeom nohy..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. suhlasim s nazorom vasciny, ze ak to je fakt take zle, radsej zajdi (alebo sa nechaj odviest :P ) za lekarom..

    a este k tomu, ze to utrpenie nedokazes k nicomu prirovnat.. to je fakt horsie, ako po ture na babu ???

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nuz podla mna mas alergicku reakciu na daco. Ak to bude pretrvavat bez k doktorovi.
    A ked to prejde, proste si nabuduce davaj pozor. Pouzivaj repelenty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež som si užila injekcie a to som asi nemala až také stavy... no ja by som lekára na tvojom mieste zvažovala, Jimík ;)

    *tento príspevok neobsahuje provokáciu, jeho naznačovanie jej je čisto náhodné*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Náhodou, už to prechádza a ja som si užil injekcií tiež až-až (a do stehien, čo je fakt nechutné :D )

    A nabudúce Janco berie OFF :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A ako si dopadol :) ? Uz ti je lepsie ? Aj na \"tom\" mieste :) ?

    OdpovedaťOdstrániť