piatok 8. júna 2007

Telefonický prieskum

A čo je u mňa novéhoTo si takto v pohode sedím doma, pozerám FarScape a sedím a pozerám. A zrazu, že zvoní telefón. No kto ma môže teraz otravovať? Že súkromné číslo. Nikoho s menom súkromné číslo nepoznám, ale zdvihol som to. A babena hneď spustila: "Blablabla" (teda ona hovorila niečo iné, ale zlialo sa mi to do blablabla). A že či mám chvíľu čas. A ja že hej. Tak sa ma spýtala, či som v Bratislavskom Kraji a kde presne v BA. A potom, že či som v posledných troch mesiacoch bol účastníkom nejakého iného prieskumu a koľko mám rokov. A potom už išla natvrdo. Že aké obchodné centrá v BA poznám, tak som vymenoval asi 5, že koľkokrát som v ktorom za posledné tri mesiace bol, na ktoré si spomeniem, keď povie nábytok, potraviny, zábavu, atď. Že či som spokojný so službami/tovarmi v Avione. Na polovicu otázok som si odpoveď vymýšľal a na druhú polovicu som hovoril neviem. No proste haluze, ale bola to sranda, babena niekedy nestíhala písať $$:-))$$. A čo mám nové? Ehm... nič moc $$:-))$$. Dostal som výplatu $$:-i$$, večer idem na Spideyho (hurá $$:-i$$) a... éééh... fúúú... a tak proste $$:-))$$.

4 komentáre:

  1. Z tohodle důvodu jsme zrušili pevnou linku a na mobil nikdo nevolá :-)) A Spajdyho už jsem viděl ... trochu přeplácanej, ale jinak docela fajn film :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na spideyho nechod, masturbuje tam ve sprse :-i :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to sme videli nejakú zostrihanú verziu :-i

    OdpovedaťOdstrániť