sobota 16. júna 2007

Jimi The Statisticman

Štatistika nuda je, má však cenné údaje. A občas aj kusaje.V perexe som si dovolil taký malý vtípek na účet dávno mŕtvych synov Saddáma Husajna, ktorý už tiež otrčil pedále. Ale o inom som chcel. Pred vyše mesiacom som sa zaregistroval v službe Google Analytics™ a už mám prvé ovocie. Tak sa na to poďme pozrieť. Čaká vás úžasný výlet do asi trinástky obrázkov $$:-i$$. Návštevnosť: K tomu nemám čo dodať. Potvrdilo sa, že reklama je reklama a že keď vydám článok tak je to lepšie ako keď článok nevydám. Nič nové pod Slnkom. Zdroje návštev: Toto už je trochu zaujímavejšie. Najviac ľudí chodí priamo alebo cez RSS. Potom má hneď dva záznamy google, jeden priamy a jeden cez obrázky. Najpočetnejšia referujúca stránka (keď nepočítam images, čo nie je referral ani keby sme sa všetci roztrhali) je lapiduch. Milujem Lapiduch $$:-))$$. Je až s podivom, že na diskusáku, kde mám toľko nepriateľov mám zároveň aj toľko návštevníkov. Potom nasledujú pochopiteľné bloguje.cz a blog.sme.sk, na ktorých sa objavujú nové blogoviny. Browser: Je to jasné. FireFox rulezzz, k tomu nie je čo dodať $$:-))$$. FireFox: Automatické apdejty vo FireFoxe tiež spĺňajú úlohu, dve najpočetnejšie skupiny sú dve najnovšie verzie. IE: Tu stále ruluje IE6, možno preto, lebo len málo mojich návštevníkov má legálne XP s SP2 s vypnutými auto apdejtmi a preto sa k nim nedostala sedmička. Opera: Tu je tých verzií jak Švédov pri gréckom mori. Operačné Systémy: Nie je o čom. Pre zaujímavosť dodám, že vo windowsoch má nejakých 98% Win XP. Rozlíšenie obrazovky: Žiadne prekvapenie Keywords, alias kľúčové slová: "retazim ja queez" je vskutku fenomén $$:-))$$. Toto na googli odkazuje na blognutie, kde spomínam "Kým vieš snívať", pesničku zo Slovensko hľadá Superstar I. Je až s podivom, že ľudí stále láka tento vyše dva roky starý song. Wild Hogs a Piráti sú jasní, je zaujímavé, že ďalšie dva SEO pokusy - StarCraft 2 a Spider-man 3 nemajú takéto výsledky. A zvyšok je proste haluz. Na záver štatistika o pozícii návštevníkov, Česká Republika: Pardubicéééé $$:-i$$ Slovensko: Hádam som vás moc nenudil $$:-i$$

5 komentárov: