utorok 5. júna 2007

Naša malá telenovela

a rok zmien.Tento rok je skutočne prelomový a zvrat(k)ový. Naposledy bol takým rokom ten označovaný ako 2004. Zopakujme si, čo všetko sa v ten rok udialo: - naplno som začal využívať broadband internet - stal som sa fanúšikom seriálu StarGate (čo mi vydržalo do dnes) - zablúdil som na, dnes už nebohú, stránku stargate-sg1.cz - tam som spoznal kopec fajn ľudí, ktorých menovať by nebolo vhodné, lebo s niektorými sa dnes už nestýkam a určite by som na niekoho dôležitého zabudol - začal som sa venovať písaniu (aj keď prvé vážne pokusy začali v lete 2002 knihou $$green$$James Shofire - skutočne neskutočný príbeh$$/font$$) - založil som BLOG! (vtedy spočiatku bez názvu, neskôr Jimi's Life, dnes Jimi's Land) - začal som usilovne bicyklovať (po vyše ročnej pauze) Nuž a poďme si pripomenúť, čo sa udialo tento rok. Začalo to už koncom toho minulého, tým že som nastúpil do práce a bol som na služobke v USA. To boli pre mňa ešte pred rokom úplne nemysliteľné veci. - koncom roku 2006 ale viac začiatkom 2007, som bol na super silvestrovskej akcii - bicyklovanie som zavesil na ten povestný klinec - začiatkom roka sa rozišiel jeden hviezdny pár ("založený" koncom leta 2003), nedávno ďalší ("založený" koncom októbra 2004, aj keď základy boli už skôr) - vo februári som sa osobne spoznal so super partiou ľudí, čím sa moji priatelia rozrástli o ďalšiu skupinu, v súčasnosti sú skupiny tri - ak Zeus dá, tak dokončím bakalárske štúdium (a čo je zarážajúce, podobne ako na majstrovstvách sveta, aj tu stačí jeden nepodarený zápas a celý turnaj je v prdeli, "úspešne" som absolvoval okolo 25 predmetov, ale jeden mi to môže všetko pokaziť) - Lenka skončila s blogovaním - a takto by som mohol pokračovať (čo mi pripomína úvodnú scénu z IT Crowd $$:-i$$) Nuž a prečo je v nadpise telenovela? Pretože, ak ste v nejakej uzavretej skupinke ľudí, medzi ktorými sa niečo deje a som tam ja, prípadne nejaká iná klebetnica $$:-i$$ tak sa začnú okamžite rozvíjať rôzne analýzy, alternatívne scenáre, intrigy, konšpiračné teórie a ohováranie všetkého a všetkých, ktorí sa momentálne správajú ako zmyslov zbavení $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. jo, i letosek byl pekne zvratkovej :D btw. nechces sepsat nejakou telenovelu? sice by to mela AO rating, ale tak...:-i :DDD

    OdpovedaťOdstrániť