štvrtok 21. júna 2007

Som bacilonosič!!!

Trvalo to dlho, ale už to konečne prišloUž dlhých 17 rokov chodím do školy. Ľahko si môžem spočítať, že som v škole strávil približne dva roky čistého času, to je 11,7%! Ale iné som chcel. Konečne som sa dozvedel výsledok ultimátnej skúšky a čo čert nechcel - moje obľúbené číslo, že tri mínus $$:-))$$. Takže už som bakalár... teda ešte nie som, chýba mi papier, ktorý dostanem asi v septembri, ale inak som bakalár. Najhoršie je, že ma ešte rok a pol až dva rôčky čakajú $$:-/$$.

10 komentárov:

  1. Tak gratulka:) Teda ale máte to u vás zajímací:) Bakalářem jsem se stala po státnicích ze tří předmětů a obhajoby práce:) Žádná taková zlá zkouška a papír byl za 14 dní:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaa ještě, u nás je Bc. blbec. Ačkoliv bacilonosič zní tedy lépe:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U nás sa za štátnice považuje obhájenie bakalárskej práce :-) A tiež sú Bc. považovaní za blbcov, len ja som si to upravil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. najskor som si to precitala tu a az potom na fore a podla nadpisu v rss som sa fakt zlakla, ze si nejaky bacilonosic ;) ..hovori sa BlbeC :P ..ale este raz GratuljeM :)
    inak.. to je co za znamka tri minus ? u nas by to uz bolo Fx, cize pruuuseeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gratulujem Jimík :) a tento priebeh tiež závidím, o rok ma pekne čakajú štátnice a bakalárka, máte to tam nejaké moc ľahké, pch :P

    jo a ešte: od bakalára bude tá zmrzlina, čo mi dlhuješ, o to chutnejšia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty jeden tajnoskár , dobre vieš ako sme na to čakali dlhých tvojich 23 rokov a ty sa nam to neunuvas ani povedať, ale napriek tomu sme stastní tvoji rodičia že sa to podarilo a držíme palce aj nadalej LUBIME ŤA cmuk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to bolo s odretými ušami brácho! Na to jak si machroval, tak slabé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aale co.... TROJKAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No, tiež gratuluji. :) A už vím, jak tě budu volat na GateConu 2008 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bc.Jimi :) . Gratulujeeeeeem :) . Oslavime na dedinkach :P

    OdpovedaťOdstrániť