streda 20. júna 2007

Shrek Tretí

Zelený zlobor opäť zasahuje!Tak už som bol aj na tretej trojke tohto roka. Trojka proste rulezzz. Trojkáááá™. Mal som prečítanú kvázirecenziu z moviezone, kde za posledné dva roky, čo ich čítam, pochválili asi iba 3 nekomerčné filmy, ktoré by som nepozeral ani keby mi zaplatili. Recenzia bola samozrejme zlá. Slovenský dabing tiež neveštil nič dobrého a tak som sa trochu bál. Bol som však príjemne prekvapený. Grafika úžasná (čo však bolo možno spôsobené tým, že to bol prvý zo Shrekov, ktorého som videl na plátne) a konečne to malo príbeh! $$:-))$$ Žiadna vykrádačka ako jednotka a dvojka, normálny ucelený príbeh prešpikovaný vtípkami. Malí oslodraci, trpaslík-pestúnka, ale hlavne tri najznámejšie princezné - Snehulienka, Šípková Ruženka a Popoluška boli najväčším plusom filmu. Nie že by Shrek, Fiona, Oslík alebo Kocúr nejako zaostávali, ale predsalen sú trochu opozeraní. Čo ma sklamalo - nevyužili princezné na paródiu na Charlie's Angels tak akoby som si predstavoval. Isté náznaky tam boli, ale skutočne veľmi jemné. Zomieranie žabieho kráľa či čarodejník Merlin boli iba čerešničkou na bohatej torte. Shrek Tretí sa oplatí. A Fiona má každou časťou väčšie prsia $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. Trojkaaaaaaaaaaaaaa

    Ohladom fiony, tak sa mi zdalo, ze uz maju malych ogrov. Takze kojit treba :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak co ty vis, proc to ma to \"treti\" v nazvu...treba to cislo taky znamena za uz ma trojky :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DVOJKAAA :D :D :D . Ale trojky to mohli byt ;) .

    OdpovedaťOdstrániť