sobota 13. októbra 2007

Veľké jesenné upratovanie?

Raz za pár rokov treba...Začalo to nevinne, keď mama povedala, že dnes sa upratuje moja izba. Blech, nemám to rád. Som lenivý a neporiadok mi vyhovuje. Lenže... je príjemný pocit mať na stole prázdne miesto a otvárať skriňu bez strachu, že sa na mňa vysypú zošity zo strednej školy. Vyhodil som kopec starých hovadín a kopec starých hovadín som odložil do vzdialenejších kútov nášho bytu. Apdejtol som Jimi's Memory Board II., spolu s otcom a maminým odborným dozorom som trochu usporiadal Jeana, Jacquesa a Paula, pričom Jean sa rozdelil na dvoch, lebo bol zamotaný. Igor, Phoebe a Philis zostali pri starom. Nalepil som si jeden staručký plagát z časopisu Mickey Mouse a diplomy či čo je to zo slávnej Venkovní bojovky z GateConu 2005, ktorá sa konala vnútri. A ešte som Katku Koščovú prelepil Mendelejevovou periodickou tabuľkou chemických prvkov. Fotoze:

1 komentár:

  1. mamina chváli fialky :D keď pôjdeš okolo, prines lístok tej bielej :D
    inak pekne si si upratal ;)

    OdpovedaťOdstrániť