pondelok 1. októbra 2007

Ako som sa k diplomu dostal

a ako som prekvapený od vedúcej diplomovky odchádzalTož som bol zase v škole, šak pondelok, nie? Prednáška z PPIS sa podobala tej spred dvoch rokov ako vajce vajcu, takže na ďalšie už chodiť nebudem. Potom cvičenie z ... uf, ako že sa ten predmet volá? No, proste niečo s chaosom. Tak sme mali také mini opakovanie z diferenciálnych rovníc atď. Najprv som čumel ako teľa na nové vráta, ale potom som sa do toho postupne dostal. No a medzitým (keďže PPIS prednáška skončila po hodinke) som skočil za Ing. Paulusovou, šéfkou môjho diplomového projektu (formerly known as šéfka môjho bakalárskeho projektu). Vyzerala veľmi potešene a vymyslela si na mňa takú kulišárnu, že ideme písať odborný článok o riadení MIMO systémov pomocou fuzzy metód. A ja reku, že sranda bude, ale dobre $$:-))$$. Takže nakoniec ešte zo mňa bude vedec alebo čo, ale aspoň budem mať Odborné Praktikum (čo je niečo ako civilná služba pre Tímový projekt) z krku takouto hovadinou $$:-))$$. No a nakoniec som išiel ešte na naše obľúbené PGO poriešiť nejaké vecičky, ako sú potvrdenia, diplom som si zobral, pečiatku do indexu dostal a to celé ma stálo hodinu času. Ale čo narobím $$:-))$$.

1 komentár: