pondelok 29. októbra 2007

Festival Fantazie 2007 Speciál

A že veru bol speciálUž je pomaly na čase zmeniť rubriku GateCon na Festival Fantazie. Toľko k úvodu. Tak nejak mi nejde do hlavy, že viem presne o čom všetkom chcem napísať, ale vždy mám problém s úvodom a záverom a preto sa kopec článkov ani nepokúšam napísať. Ale o FFS by sa napísať malo a tak si to budete musieť pretrpieť so mnou. Štvrtok Tuším po prvý raz som prišiel do Chotěboře úplne samotinký (v lete som tiež prišiel sám, ale hneď na stanici som stretol Konhootku, s ktorou sme počkali na ostatných), ale hneď som sa nabalil na Klenotku a... hm... ten klučina bol asi Tillion, ale istý si nie som. Na moje priateľské "Koho nám to čerti nesou?" odpovedala Klenotka ešte priateľskejším "Tebe!" V kine som sa zaregistroval, zaniesol veci do Sokolovny a potom som číhal na nejaký známy ksicht. Onedlho som stretol Haďáka a chvíľu na to aj Lexinku so Šnorchlom, Pastelkou, Johnym a Evou. Hum... potom som si asi s nimi sadol v bare niečo popiť a pokecať a po nejakej hodinke som pri náhodnej obhliadke Sokolovny narazil na Korchystáncov a pridružené osoby, takže som sa k nim presťahoval. Ak ma pamäť neklame, tak som potom bol na programe GateConu Reloaded a to konkrétne na prednáške o tom ako vlastne tá brána funguje a prečo je to v reále nemožné. Bola to v podstate taká parafráza na prednášku o chybách v SG $$:-)$$. Potom sme s Lexi zostali na InfantilCon, ale po hodine a pol už mi klipkali očička a potreboval som ísť na vzduch. Potom si to moc nepamätám, ale viem, že sme s Lexi išli na prechádzku a ona mi ukázala fialový dom, ktorý kedysi na záhrade mával "kouřící svítící kouli". Potom som si myslím už iba umyl nohy a hlavu a zalahol som. Piatok Piatok pre mňa myslím začal prvou epizódou druhej série IT Crowd. Potom bol Harry Potter 5. Čo som robil potom si nepamätám, asi som sa s niekým niekde vykecával $$:-))$$. Každopádne okolo druhej boli Divoké Vlny, veľmi zaujímavý filmík a veľmi predvídateľným dejom, ale vôbec to nevadilo, dokonca si trúfam povedať, že to bolo schválne $$:-))$$. Hum... moja pamäť akosi zlyháva, lebo netuším čo bolo po Divokých Vlnách... (fotky pomohli) - Bol som v KDčku hore s GateCon Teamom a bavili sme sa o slovenčine $$:-))$$. Potom prišla Abbie a Lumyška, tak som ulovil nejaké fotečky $$:-i$$. Tuším o desiatej som sa išiel pozrieť na Vaška Pravdu (orgazmátora) a po ňom malo začať karaoke. Lenže bol akýsi problémik s karaoke mašinkou, tak sme si trochu počkali. Po pár desiatkach minút (toto som určite blbo sk(l)onil) naberania odvahy som sa odhodlal na zaspievanie Yesterday od Beatles $$:-))$$. Celkom sranda, to karaoke $$:-))$$. Čas plynul a MoSek išiel plniť Minielkin nápad na SG momentku, tak sme vyrušili nejaké osoby, čo pozerali Atlantisku. Všetko sme pekne prichystali a nafotili a zase sme sa vytratili. A kam sme sa vytratili? Áno, späť na karaoke. Holky mi vybavili, že si môžem zaspievať Yellow Submarine a trochu mi aj pomohli, hlavne Amonetka. Ja som si tam tak zostal sedieť a zrazu Jarmom nahodil nejaký song a ja som ani netušil čo to je, až v polovici textu mi došlo, že je to Britney - Ooops! I did it again $$:-))$$. To muselo znieť neskutočne zle, hlavne keď sa ku mne Jarmom aj s Deusom pridali $$:-))$$. Niekedy o štvrtej bol čas ísť spať, tak som išiel. Sobota Vstal som o ôsmej, akoby sa nechumelilo a išiel som na SG ruletu. Tam ma Pastelka presvedčila aby som sa pridal do ich tímu. Išlo o to, že časť z tímu zahrala určitú scénku z SG a zvyšok mal uhádnuť o čo ide. Vyhrali sme citróny $$:-))$$. Následne bol Pastelkin workshop - urob si svoje tričko. Tak sme s Eliassom radili Alexe, že čo a ako a potom nám samozrejme nadávala, že sme jej poradili zle. Potom som presvedčil Joginu, že so mnou chce ísť na obed. Pôvodne sme uvažovali nad tým, že si dáme aj dezert, ale akosi by to naše žalúdky nezvládli, tak sme tento plán odložili na leto. Po obede som išiel na besedičku o fanklube a predaj SGC vecí (kúpil som si slovenské vlajočky, ktoré som ešte včera prišpendlil na moju Memory Board II.). No a potom prišiel vrchol FFS, totiž Jaimína [Chajmína]. Um... o čo presne šlo uvidíte na fotkách (snažím sa to čo najviac oddialiť, lebo ak Britney bola trapas, tak toto... no nič, poďme ďalej). Mám dojem, že som potom v Sokolovni pozeral Van Wildera a v polovici sme išli na súťaž v znelkách Sci-Fi a Fantasy seriálov. Samozrejme som nič nevedel, ale fikane som podpísal Joginu $$:-i$$. Po súťaži sme dopozerali film a dali sme ešte nejakých Simpsonovcov. Myslím, že o ôsmej mala Minielka prednášku o fenoménoch v SG komunite a po nej bola Jarmomova rodinka. Mno... potom ma chytila nejaká letargia a nechcelo sa mi nič robiť, ale po asi dvoch hodinách to prešlo a ja som sa úspešne zapojil do diskotéky. Zaskákal som si, aj som si "zaploužil", za čo slečnám ešte raz ďakujem (ony vedia, ktoré to sú). Hum... o druhej sa to nejako zlomilo a môj organizmus povedal, že treba ísť spať, tak som sa mu podvolil. No a nedeľa bola taká... nedeľná. Jediné zaujímavé bolo to, že som v Brne poradil nejakej anglicky hovoriacej (pravdepodobne Maďarke), že kde jej bude stáť vlak (akosi nechápala že "Nást." je Platform $$:-i$$). Fotky zajtra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára