utorok 16. októbra 2007

Chaos, firemná večera,

hadříky a takV pondelok okolo obeda som relatívne zažiaril na cviku z Chaosu, lebo som šaškoval pri tabuli a nebol som poslaný sa posadiť a ja to pokladám za úspech bez ohľadu na to, čo to v reále znamenalo $$:-))$$. Každopádne som tam odvodil (za výdatnej pomoci učiteľa) zopár esenciálnych vzorcov... Potom večer sme mali taký malý firemný gathering, ktorý platila čarodejnica z krajiny Oz. Cestou tam som stretol Miša, spolužiaka zo základky, skoro som ho nespoznal. Ej, veru, kontakty miznú. Aspoň som sa mu pochválil ako dobre sa mi práve darí, tak hádam aj závidel $$:-i$$. Na večeri som zblajzol taký menší (dvestogramový) hovädzí steak. A keď odišli hlavouni, tak kolegovia pospomínali na staré dobré časy a vytiahli zopár zábavných historiek, bola sranda $$:-))$$. Nuž a dnes som vybehol do Avionu kúpiť boty na zimu a pri tej príležitosti som sa zastavil aj v C&A kuknúť, čo majú v rozumnej cenovej hladine $$:-))$$. A vzišlo z toho toto: Ok, modelka zo mňa nebude $$:-i$$

1 komentár: