utorok 23. októbra 2007

Jimi The Trojkaman

Všude samé trojkyKeď sa pozerám do minulosti a rozmýšľam, ktorá trojka bola moja prvá, asi tá, že som treťorodený. Aj keď možno bola prvá tá, že som sa narodil 9.6. (3x3.3x2), ale to už nie je také očividné. Ničmenej, potom ma trojky na dlho opustili a vrátili sa ku mne až s tou najslávenjšou trojkou, ktorú nazývame Trojkááá™. Tá mi dala (ne)skutočne veľa a je jednou z najlepších vecí, ktoré sa mi kedy stali. A potom prišiel Lapiduch a jeho klub 3:33:33. Ľudovo nazývaný trojky. Nebyť trojek, tak na lapiduchu dlho nepobudnem, ale tie ma tam udržali dostatočne dlho, aby som si k nemu a hlavne k ľuďom tam vytvoril puto. Najzaujímavejšie sú však nasledovné veci - mám tri virtuálne dcéry, pričom moja treťorodená je odo mňa mladšia presne o tri roky a tri dni. Ďalej moja najobľúbenejšia speváčka (Zuzka Smatanová) vydala nedávno svoj tretí album, ktorý bol kupodivu po troch dňoch v predaji hneď trojnásobne platinový (len škoda, že je odo mňa mladšia o päť dní a nie o tri). A naviac jej nové CD stojí na istom internetovom portáli tristo mínus tri koruny $$:-))$$. Keby som rozmýšľal dlhšie, tak by som určite našiel ešte viac vecí, ktoré sú v mojom živote a sú trojkové, ale tieto sú tie najhaluznejšie aké mi prišli na um. (A keby som bol žena, tak by som samozrejme chcel mať trojky...)

2 komentáre: