streda 10. októbra 2007

Hlava bolí

a život ma mýli.Ako názov článku a perex som si dovolil použiť časť textu Myslím, že môže byť. Dôvod je jednoduchý - včera ma bolela hlava. Nestáva sa to (ťukám na drevo ako o život) našťastie často, ale keď to príde, tak ma to neteší. Každopádne, som poučený a nehrám sa na hrdinu a keď to príde, tak papám tabletky $$:-i$$. Nebojte sa, dal som si iba jeden paralen. Aj tak si myslím, že ide viacmenej o placebo efekt, ale hlavne, že to pomáha. Bohužiaľ som kvôli tomu nemohol ísť zahrať si s kamošmi Bang, čo veľmi veľmi ľutujem. A teraz by som mohol popísať pondelok $$:-))$$. Ráno som vstal trochu neskôr ako obvykle (t.j. 7:12 namiesto 7:00), pretože ako programátor na voľnej nohe a študent k tomu si to môžem dovoliť. Práca a škola nuda a myslím, že nebyť Alexy a lapiduchu, tak niečo rozmlátim od nudy. Po škole som si zabehol do Auparku, lebo som si chcel kúpiť predlžovací kábel na sluchátka. Hm, mali iba 2,5 metrový, tak som ho vzal. Potom som sa najedol v McD's a cupital som domov. Pôvodný plán bol taký, že začnem pracovať na diplomovke, ale... poznáte ma. Som leňoch $$:-))$$. Takže som iba pozeral Gilmorky. Hm... a to je asi tak všetko čo som chcel.

2 komentáre:

  1. Ty sa nudis :D ? Kokoz, ja neviem co skor :P . Neches za mna robit timovy projekt, neureonove siete, Pokrocile databazove technologie apod :P ? Rad sa vymenim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani ja sa neviem prinutit k diplomovke, a uz bude 4-ty tyzden a ja som nist nespravila a mam spravit este ceeeelkom dost.

    OdpovedaťOdstrániť