sobota 6. októbra 2007

Mám novú hračku!

A ako sa s mojim fulltimeom rozlúčil Siemens.Ako iste viete, od 1.10. som v Siemense na neplný pracovný uväzok. Akože koľko odrobím, toľko odrobím a toľko dostanem zaplatené. Každopádne, v septembrovej výplate je zahrnuté doúčtovanie celoročnej odmeny, takže výplatná páska bola fakt tučná. A keď hovorím tučná, tak tým myslím tučná. No a keďže som s tučnou výplatou tak trochu počítal, rozhodol som sa udeliť svojej skromnej osobe nejaký pekný darček. Že keď už som sa tých 13 mesiacov u mŕtveho Nemca toľko nadrel. A ako darček mi padlo vhod PDA (alebo padol, lebo to A je assistent) Acer n310. Mno... to bola tiež odysea... Išiel som zo školy z cvičenia TFS dvanástkou na Šafko. Odtiaľ že reku pôjdem poza nábrežie do Sharku na Bottovej. Prdlajs. Stavajú tam nejakú šialenú budovu, tak som to musel obchádzať až okolo ZSE. Ničmenej, pred ministerstvom vnútra som videl Erika Tomáša ako sa na kameru rozpráva s nejakým Jojkárom (alebo Jojkárkou?). Na oblohe sa začali akosi rozprestierať mraky, ale nič to za to, slniečko bolo stále silnejšie a mne bolo stále teplejšie a teplejšie. Vliezol som do Sharku a povedal, čo chcem, týpek mi to doniesol, ukázal, ja som zaplatil, on mi dal záručák... ale veď ste už určite niečo nakupovali. Vyliezol som zo Sharku a ... začalo pršať. Najprv jemne, ani kapucňu som si nedával. Lenže jak som tak stál na zastávke, tak zrazu sa spustil megalejak. No... asi meter zrážok v priebehu 10 minút a pršalo stále ďalej. Vzhľadom na to, že bratislavský priemer je osem metrov ročne... Nastúpil som do 202ky, ale o tri zastávky bum, porucha vozidla. Tak som vyliezol a o moment išla našťastie ďalšia, ja som bol mokrý ako zmoknutý pes, ale šťastný, že v batohu mám hračičku. Čo mi pripomína, že si ju musím nejak pekne pomenovať. Doma som sa najedol a začal som inštalovať. Napokon sa mi to podarilo takmer všetko rozbehať (mp3ojky, video, prenášanie súborov) až na dve drobnosti a to je internet cez bluetooth a SD kartu, ktorú treba asi najprv sformátovať. Na záver fotečka s čestným prvým súborom nahraným na moje milované PDA:

2 komentáre:

  1. udělej prosím něco pro své laskavé čtenáře: příště tu dávej fotky jen té baby.
    a časem napiš jak se ten krám osvědčil, začínám uvažovat že bych si něco takového pořídil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No pekne pekne. Inet cez bluetooth samozrejme ide, ide aj cez WiFinu kde ti to podporuje a potom je este jedna moznost ako moze ist net na PDA (ale dost nanic) a to je tak, ked to mas napojene cez kabol na komp, ktory je na nete :D

    Inac na prenasanei suborov odporucam nainstalovat do Total Commandera jeden fasa plugin, kde v network places sa ti objavi pria mo tvoj device a mozes po nom chodit ako po dalsom disku. Nazov toho pluginu je ....... neviem pozriem v robote.

    Vela stastia, ked budes daco potrebovat na to nakodit, tak sa ozvy :P

    OdpovedaťOdstrániť