utorok 1. januára 2008

Silvester 2008

Člověče, napij se!Dlho som tento rok (chm, už minulý, sakra) netušil, kto ma prichýli v posledný deň, ale ZuSka napokon pozbierala všetky svoje fyzické rezervy a zorganizovala oslavu u seba. Keďže som mohol prísť buď o niečo skôr, alebo o niečo neskôr (niečo ako na čas neexistuje, keď vám vlak ide raz za 4 hodiny $$:-))$$), rozhodol som sa pre o niečo skôr, pričom som v medzičase opruzoval Joginu $$;-)$$. K Zuzanke nás odviezol Joginin taťuldo, takže som si lístky na MHD kupoval zbytočne $$:-i$$. Na druhú stranu - minule som sa po Pardubiciach vyvážal bez platenia, takže sa to vyrovná $$:-))$$. U ZuSky sme sa zvítali s obvyklými návštevníkmi podobných akcií, t.j. (nečakane) so ZuSkou, Ajsom, Lenkou, Depresskou (je alergická na jedno s v nicku, tak bacha $$:-))$$), Jackoušom a Phoebe. Keďže sa ženské zašili na dočasnej súkromnej párty, my chlapi sme trochu podrtili Ajsovu PS2 $$:-))$$. To nám pár minút vydržalo a keď sa k nám už ženštiny pridali, tak sme sa chvíľu hrali s takými tými hadoitnými balónikmi, z ktorých sa dajú tvarovať rôzne veci. Neskôr sme sa rozhodli pustiť Henryho Propera, ale nejako sa to sekalo, tak sme ho čoskoro vymenili za Člověče, napij se, ktoré nám vydržalo až takmer do polnoci. To by jeden nepovedal aká to je sranda, keď majú v sebe všetci 15 frťanov (tých malých, 2cl) $$:-))$$. Nakoniec bol priemer okolo 20 (ale iba 16%, takže v skutočnosti to bolo ako 5 normálnych poldecákov vodky). Priťukli sme si so šampusom a potom sme vybehli von hrať hru "Tobě to utrhne ručičky!" Nie, robím si srandu, dodržiavali sme všetky bezpečnostné predpisy... no, skoro všetky $$:-))$$. Ale ohňostroj sme mali peknučký $$:-)$$. Okolo jednej už sme nemali čo vybuchovať, tak sme sa zase uchýlili dovnútra, kde sme pár minút (hodinu a pol?) sledovali teleshopping a potom ešte Simpsnov. Nakoniec ma Lenkin tato zaviezol na nádraží, kde som si hodinku počkal na vláčik a šup šup domov. Doma som bol o pol jedenástej, pričom som hneď spadol do postele ako zabitý a zobudil som sa po štvrtej $$:-))$$. Móc dobrý Silvester.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára