pondelok 28. januára 2008

Výročák 2008

Kterak jsem si prošlapal botičky.Český perex som zvolil z toho dôvodu, že po slovensky sa to napísať nedá, aspoň teda nie takým spôsobom ako po česky $$;-)$$. Každoročne sa v januári koná výročný zraz českého SG fanklubu (Stargate Command, o.s.), ktorého som už vyše roka semiaktívnym platiacim členom $$:-i$$. Keď chce človek vidieť známe tváre a hora k Mohamedovi nie a nie prísť, musí sa vydať do Prahy. Tak som sa teda vydal. ECčkom. Vedel som, že ma čaká 24hodinovka, tak som sa vybavil kofolou a pevnými nervami. Do Prahy som dorazil včas, na nádraží som sa zvítal s Alex a s Lubkou (ktorá cestovala tiež z BA) a vyrazil som smerom na juh (ešte že mám na hodinkách kompas). Po hodinovom blúdení som sa dostal cez rieku (mám matný dojem, že je to Vltava $$:-i$$) a mohol som využiť mapu vytlačenú z mapy.cz $$:-))$$. Na miesto konania som napokon trafil, aj keď som prišiel o 1/4 hodiny neskôr. Našťastie mi bolo držané miesto u prominentného stolu plného osôb nežného pohlavia (kým si tam nesadol Monty $$;-)$$). Fisiká okolo tretej započal oficiálnu časť programu, t.j. žvásty o tom, ako sa "nám" darí a čo všetko "sme" minulý rok zvládli. Niektorí predsedovia dodali svoje poznatky a potom sme sa všetci navzájom popredstavovali. Najväčšie ovácie vyvolal asi Thor, jakožto "Nejvyšší MoSek" (čítaj mozek) a Jura, jakožto staviteľ brány. Voľná časť programu pozostávala z viac či menej infantilných vecí, ako je u Vrátkarov zvykom. Detský kútik tomu veľmi prospel (ako aj Alexina slabosť pre plyšiny $$:-))$$). SG-Activity sa postupom času krásne zvrhli na naše herecké umenie, pretože posledných pár desiatok minút sme iba pantomímovali pojmy z SG. Celkovo hodnotím svoj prvý Výročák veľmi pozitívne a keby nechýbali niektoré známe tváre (ako Petroit a Korchy s polovičkami a Miniel, či Taggart), tak by bolo ešte lepšie. Po polnoci prešiel Výročák zvoľna do VlaConu, čo bola v podstate cesta vlakom domov. O rok nazdar $$;-)$$.

3 komentáre:

  1. Tě vážně obdivuju, že jsi trefil podle té své mapky na místo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tesi ma ze si ma spomenul aj ked som tam nebol :-D
    Ako vzdy po akcii trosku lutujem ze som tam nebol ale co uz lepsie ako lutovat ze som tam bol :-D

    OdpovedaťOdstrániť