štvrtok 31. januára 2008

mBank

a rozlúčka s paušálom od T-MobileRozhodol som sa priživiť na súčasnom zvýšenom záujme o mBanku a zároveň ešte viac zvýšiť môj zisk z toho, že u nich mám účet. Ale pekne po poriadku. V nedeľu večer som sa dosť nudil, tak som začal koketovať (všimnite si "e" za druhým "k") s myšlienkou založiť si tam sporiaci účet eMax. Koketoval som asi pol hodiny, prečítal zopár článkov, čo vyflusol Google a už som aj zakladal. V pondelok nastalo trochu sklamanie, pretože kolegovia tvrdili, že sa im ozvali až po pár týždňoch. Našťastie mi iný kolega v stredu povedal, že o tretej si podal žiadosť a o šiestej išiel rovno do (ním v žiadosti zvoleného) mKiosku a behom piatich minút mal účty aktívne a zmluvy podpísané. Tak som teda tiež zašiel do mKiosku a tiež som mal účet aktívny a zmluvu podpísanú. Medzitým som bol s chalanmi hrať bowling a samozrejme som vo všetkých troch hrách skončil posledný $$:-))$$. Hneď som na eMax presunul prašule z bežného účtu (ktorému denne pribúdajú nové a nové klince do rakvy) a dnes už tam boli a začali zarábať korunu denne. Medzičasom som sa pokúsil o opätovné zrušenie paušálu na mobil, čo sa mi dokonca aj podarilo. V pondelok nasledovala posledná ofenzíva operátora (telefonoval mi nejaký teplý chlapec, že či viem, že je tam poplatok a že prečo to chcem zrušiť (No preto, lebo ste svine nenažrané, prečo asi)) a pár minút na to SMSka, že som zase Easy. Uff, uff, to to trvalo. Docela ľutujem, že som si začiatkom novembra založil termínovaný vklad v SLSP na 3% s viazanosťou 12 mesiacov, keď teraz som mohol mať 3,4% na neviazanom eMaxe... nič to za to, vydržím ešte tých 10 mesiacov a potom prachy presuniem do mBanky. Ak sa medzitým neskazia (ale v Poľsku fungujú 7 rokov, takže by to hroziť nemalo). No a samozrejme poškuľujem po mHypotéke, pretože je tiež výhodnejšia ako hypotéky inde a nemá poplatky za predčasné splatenie... a ja chcem čo najskôr byt! $$:-))$$.

1 komentár:

  1. panejo, vlastni byt...a dovedes si tam predstavit ten BORDEL?? :DD

    OdpovedaťOdstrániť